Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Blondinbella utsatt för övergrepp

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-07-26, 17:00 #161
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
Citat:
Originally posted by Brazzan@Jul 26 2008, 11:30
Hon har blivit vaggad i den Svenska tryggheten med mer framgång än vad en 17åring bör ha, resultatet är en naiv tös som kanske inte ha utvecklats som andra töser har i den åldern har...
Men hur många 17 åringar idag är mogna? Inte ens 30 åringar är mogna.

Att åka ut i Europa och se sig om är nog en nyttig erfarenhet, särskilt om man lever en lite skydda verkstad i medelklass miljö, där man inte behöver kämpa för att få uppnå någonting, utan får allting krattat.

Framförallt bör folk lära sig hur jävla bra vi ha det i Sverige. Jag tycker man ändå skall beundra människor som Blodinbella att hon våga ta för sig och göra det hon gör, dags för folk och inse att de är inte fult att tjäna pengar.
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-07-26, 17:23 #162
Kristoffer G Kristoffer G är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: May 2007
Inlägg: 1 014
Kristoffer G Kristoffer G är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: May 2007
Inlägg: 1 014
Citat:
Ursprungligen postat av klein
Citat:
Ursprungligen postat av Brazzan
Hon har blivit vaggad i den Svenska tryggheten med mer framgång än vad en 17åring bör ha, resultatet är en naiv tös som kanske inte ha utvecklats som andra töser har i den åldern har...
Men hur många 17 åringar idag är mogna? Inte ens 30 åringar är mogna.
Att åka ut i Europa och se sig om är nog en nyttig erfarenhet, särskilt om man lever en lite skydda verkstad i medelklass miljö, där man inte behöver kämpa för att få uppnå någonting, utan får allting krattat.
Framförallt bör folk lära sig hur jävla bra vi ha det i Sverige. Jag tycker man ändå skall beundra människor som Blodinbella att hon våga ta för sig och göra det hon gör, dags för folk och inse att de är inte fult att tjäna pengar.
Det du skriver är helt och hållet sant. Att åka ut i världen och se sig om är en väldigt nyttig erfarenhet... men, man måste ha ett hyfsat omdöme.

Jag håller även med dig om att det är dags att folk inser att det inte är fult att tjäna pengar. Bella har minst sagt förmågan att försörja sig själv, något annat kan man inte påstå
Kristoffer G är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-07-27, 09:40 #163
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
Citat:
Originally posted by Brazzan@Jul 26 2008, 17:23

Men hur många 17 åringar idag är mogna? Inte ens 30 åringar är mogna.
Att åka ut i Europa och se sig om är nog en nyttig erfarenhet, särskilt om man lever en lite skydda verkstad i medelklass miljö, där man inte behöver kämpa för att få uppnå någonting, utan får allting krattat.
Framförallt bör folk lära sig hur jävla bra vi ha det i Sverige. Jag tycker man ändå skall beundra människor som Blodinbella att hon våga ta för sig och göra det hon gör, dags för folk och inse att de är inte fult att tjäna pengar.


Det du skriver är helt och hållet sant. Att åka ut i världen och se sig om är en väldigt nyttig erfarenhet... men, man måste ha ett hyfsat omdöme.

Jag håller även med dig om att det är dags att folk inser att det inte är fult att tjäna pengar. Bella har minst sagt förmågan att försörja sig själv, något annat kan man inte påstå
Eller så har hon en smart pappa som håller i trådarna..

Problemet är väl stackars lilla rika flicka inte vet hur världen ser utanför områden där hon bor.. I stora världen är hon bara en blond sak som skall sära på bena på kommando, det var väl antaligen inte det hon förväntade sig.

"White trash" är inte bara folk som bor i husvagnar och röstar på något höger populärt parti, utan även korkade nyrika människor bör även tillskriva denna defintion.

Med jante lagen kommer får Blodinsbella har falla som en sten.
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-07-28, 12:28 #164
Samben Samben är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Dec 2007
Inlägg: 540
Samben Samben är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Dec 2007
Inlägg: 540
Som trådskapare ber jag moderator att stänga tråden fastän den skapat ett stort intresse. Anledningen är att vissa här går för off topic och visar en negativ sida av WN.

Tack på förhand.
Samben är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:59.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017