Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Söker samarbete (PHP, Mysql, javascript, Jquery)

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-09-19, 04:26 #11
Luser Luser är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2011
Inlägg: 13
Luser Luser är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2011
Inlägg: 13
Citat:
Ursprungligen postat av ITisGood.se Visa inlägg
Jag ska inte tala dit ur detta, satsa på det om du tror på din idé!

Just communities är nog en av de allra svåraste projekten att lyckas med då det krävs att man växer fort och får mycket aktivitet snabbt för att användarna ska stanna kvar. Därför går (nästan) inte att jobba långsiktigt och bygga upp en community under lång tid.
Oroa dig inte för risken att avskräcka mig. Jag har aldrig haft något större stöd i mina livsval av varken kompisar/familj eller flickvän, och det är en naturlig del i att gå sin egen väg - att folk motarbetar en och ställer sig frågande hela tiden.

Nu hävdar jag inte att du motarbetar mig utan det du sagt är väldigt insiktsfullt och det är snällt att du inte tänkt tala mig ur detta. Men du får nog mala på ganska så mycket och komma med något konkret för att avskräcka mig. Jag räknar inte med att det blir lätt. Utmaningen lockar mig dock. Och jag räknar inte med att alla kommer tycka min idé är toppen, jag räknar inte ens med att en endaste person som läser det här kommer att tycka att det här med en ny community låter toppen. Men jag hoppas att det finns någon som har liknande drömmar ett driv och en viss kunskap som är intresserad av ett samarbete. Hittar jag det så tror jag att communityn har väldigt goda chanser att lyckas.

Sen ser jag gärna att du postar mer negativet/realism/frågor och dylikt för jag tror nämligen att det är det allmänna tänket till såna här idéer. De som avskräcks av att höra att detta kan vara svårt eller att konkurrensen hård kommer nog knappast löpa linan ut ändå.

Vidare så tror jag att ifall den här tråden kan få mig att ge upp idén innan jag ens har försökt så har inte jag heller något att göra i ett sånt här projekt. : )
Luser är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-09-19, 21:07 #12
pelmereds avatar
pelmered pelmered är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: May 2010
Inlägg: 1 342
pelmered pelmered är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
pelmereds avatar
 
Reg.datum: May 2010
Inlägg: 1 342
Helt rätt inställning!
Du verkade som du hade drömt dig iväg lite först och då bör man kanske plocka ned dem på jorden igen innan de sprätter upp alla sina sparpengar på något som de inte riktigt vet vad det innebär. Du verkar ju vara betydligt mer medveten om vad det innebär så det är bara att köra på! Det behövs fler som du och jag hoppas det kommer gå bra för dig.
pelmered är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:22.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017