Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Söker hosting för min senaste sida

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-12-05, 23:58 #1
icehole icehole är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 411
icehole icehole är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 411
Tjena

Har precis avslutat en ny auktionstjänst och letar samarbete angående hosting. Vi är seriösa och är redan igång i diskussioner med andra mycket välkända onlinetjänster. Dock behöver vi bra hosting och tänkte kolla här.

Det vi kan erbjuda i retur är en notis i botten av varje sida att vi är "Powered by XXXXXX" eller något åt det hållet

PMa om ni är intresserade
icehole är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-12-06, 13:55 #2
Decibels avatar
Decibel Decibel är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2003
Inlägg: 2 413
Decibel Decibel är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Decibels avatar
 
Reg.datum: Aug 2003
Inlägg: 2 413
Rensat lite inlägg!

Detta har tagits upp tidigare, ingen, och jag menar ingen är intresserad av vem som har skickat PM eller inte. Det märker trådskaparen i fråga när han loggar in på WN. Låt oss slippa liknande totalt ointressanta information framöver
Decibel är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-12-06, 16:25 #3
Filips avatar
Filip Filip är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 935
Filip Filip är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Filips avatar
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 935
Citat:
Originally posted by Decibel@Dec 6 2004, 13:55
Rensat lite inlägg!

Detta har tagits upp tidigare, ingen, och jag menar ingen är intresserad av vem som har skickat PM eller inte. Det märker trådskaparen i fråga när han loggar in på WN. Låt oss slippa liknande totalt ointressanta information framöver
Jag håller faktiskt inte med dig på den punkten.
Ta tråden http://www.webmasternetwork.se/index.php?a...har+ett+pm&s=wn, som ett exempel.
Jag berättar att jag har vad skaparen av tråden önskade. På så sätt fick jag 7 st andra PM, som även de var intresserade av den kontakten jag förmedlade.
Dvs att 800% av de som egentligen skulle ha nytta av tråden, fick nytta av tråden.
Är inte det fantastiskt? Och det endast p.g.a. jag skrev "Du har ett PM".
Filip är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-12-06, 16:41 #4
Joels avatar
Joel Joel är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 790
Joel Joel är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Joels avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 790
Ja, tråkigt. Nu missar säkert flera en chans till sponsring av utrymme till sina projekt.
Nåväl, vi får väl hoppas att det inte finns något egenintresse i en sådan radering <_< (med tanke på vem som gjorde det och vad han har för företag i ryggen)
Joel är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-12-06, 17:10 #5
Decibels avatar
Decibel Decibel är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2003
Inlägg: 2 413
Decibel Decibel är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Decibels avatar
 
Reg.datum: Aug 2003
Inlägg: 2 413
Om vi ta en enkel anblick på reglerna..

Te.x.

1. Du som söker en tjänst ska betala för den, inga provisionsbaserade tjänster är tillåtna. Tjänster som ger fast lön i kombination med provision är dock tillåtet.

samt

5. Ni som svarar på platsannonser, skriv inte ut "Har skickat PM", "Har mailat!" osv. Det finns ingen här som är intresserad av att veta vilka ni kommunicerar med.

Sen får ni fantisera hur mycket ni vill om jag har ett egenintresse i saken eller inte, jag kommer inte hålla mig borta från att moderera vad ni anser är känsliga ämnen bara för att jag själv pysslar inom branschen, denna gång hann jag före en annan, simple as that.
Decibel är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-12-06, 17:15 #6
Joels avatar
Joel Joel är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 790
Joel Joel är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Joels avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 790
Citat:
Originally posted by Decibel@Dec 6 2004, 18:10
Om vi ta en enkel anblick på reglerna..

Te.x.

1. Du som söker en tjänst ska betala för den, inga provisionsbaserade tjänster är tillåtna. Tjänster som ger fast lön i kombination med provision är dock tillåtet.

samt

5. Ni som svarar på platsannonser, skriv inte ut "Har skickat PM", "Har mailat!" osv. Det finns ingen här som är intresserad av att veta vilka ni kommunicerar med.

Sen får ni fantisera hur mycket ni vill om jag har ett egenintresse i saken eller inte, jag kommer inte hålla mig borta från att moderera vad ni anser är känsliga ämnen bara för att jag själv pysslar inom branschen, denna gång hann jag före en annan, simple as that.
Så du anser att det inte finns någon som är intresserad av att veta (som Jonas skrev som svar- och du tog bort) att han har en server stående med plats för sponsing av seriösa projekt? Det känns som om det är ett flertal som är intresserade av det. då kanske "PM är skickat!" ska modereras bort från inlägget och inte hela inlägget?

Får ta en titt på reglerna, inte sett att dom funnits sedan tidigare.
Joel är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-12-06, 17:16 #7
Thomass avatar
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 3 901
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
Thomass avatar
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 3 901
Jag har inte tänkt på det förut men vi får kanske snacka igenom vad som skall gälla framöver.

En tråd med PM skickat eller PM'a mej är ju inte så rolig att läsa men fyller det en funktion så kanske vi skall göra en annan bedömning.

Vi har tagit upp detta i moderatorforumet och skall se om vi skall ändra det vi tidigare sagt, men det är ingen tvekan om att det är modererat enligt gällande regler. Och den som skrev det måste ju räkna med att det försvinner om man valt att posta ett inlägg som bryter mot det vi sagt, iofs försöker vi ju i mån av tid editera istället men det skall man inte vara säker på att det alltid är så.

Gällande regler finns här för de som inte läst dem. För det specifika forumet finns dem här.

Thomas
Thomas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-01-13, 01:17 #8
icehole icehole är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 411
icehole icehole är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 411
Om någon fortfarande är intresserad av samarbete, skriv ASAP

Det verkar inte bli något med det jag hade på G förut

MvH // Peter
icehole är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-01-13, 01:34 #9
Matss avatar
Mats Mats är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 1 712
Mats Mats är inte uppkopplad
Supermoderator
Matss avatar
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 1 712
Citat:
Nåväl, vi får väl hoppas att det inte finns något egenintresse i en sådan radering *(med tanke på vem som gjorde det och vad han har för företag i ryggen)
Nu tycker jag att du går över gränsen i dina antaganden, mellan raderna kan man helt klart läsa vad du tänker med dessa rader...

Vi moderatorer/admin försöker alltid föregå med gott exempel vad det gäller att inte göra reklam eller dra egen vinning här på WN.

Jag tycker att Håkan (Decibel) sannerligen föregår med gott exempel och inte utnyttjar sin ställning i Gate9.

// Mats
Mats är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-01-13, 01:48 #10
icehole icehole är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 411
icehole icehole är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 411
Jag är säker på att moderatorerna är opartiska, men jag ser ingen somhelst anledning till varför man inte får posta sånt här.

Om någon är intresserad som sagt så skicka ett PM
icehole är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:45.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017