Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Wordpress-talang / CTO sökes till bloggportal

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-05-14, 20:12 #1
Tillagat_Robin Tillagat_Robin är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Apr 2013
Inlägg: 1
Tillagat_Robin Tillagat_Robin är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Apr 2013
Inlägg: 1
Standard Wordpress-talang / CTO sökes till bloggportal

Hej!

Mitt företag driver bloggportalen tillagat.se, och vi söker nu en ny teknikpartner/CTO som är duktig på Wordpress samt PHP för att tillsammans kunna ta portalen till nästa nivå och växa ordentligt. Vi har idag god tillväxt i portalen, men vi hålls tillbaka av vår tekniska plattform som vi nu vill utveckla genom att byta till en wordpress-plattform.

Jag driver detta bolag ihop med min kollega Mikael Ekstrand, som har lång erfarenhet av bloggannonsering och sitter på mycket kontakter inom branschen, han har tidigare jobbat med några av de största bloggarna inom skönhetsvärlden samt startat ett av sveriges största livsstilscommunitys, glife.se, en gång i tiden. Själv har jag en gedigen erfarenhet som managementkonsult och projektledare, senast från Accenture, men framförallt är jag uppvuxen i en restaurangfamilj och brinner verkligen för matlagning och livsmedel, därav min roll som Chefredaktör för portalen. Förutom Tillagat.se så arbetar jag idag även på Lantmännen, vilket självklart även ger mig unika kontakter med många av de viktigaste annonsörerna i matvärlden. Vi har idag även ett antal tunga namn i vår advisory board, däribland en tidigare VD för en av de största mediebyråerna i Sverige.

Personen vi söker får gärna ha ett entreprenöriellt driv, då vi söker en partner som även kan se tekniken i koppling till affären, för att kunna driva den tekniska plattformen vidare på ett strategiskt plan.

Kontakta mig gärna här för mer information, vi tar gärna ett möte med rätt person och diskuterar mer detaljer samt ersättningsmodell.

Mvh Robin Zimmermann
Tillagat_Robin är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:17.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017