Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


skbg.net - enkel online (köp)lista

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-07-29, 13:59 #1
gjohansson gjohansson är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2007
Inlägg: 81
gjohansson gjohansson är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2007
Inlägg: 81
Hej alla.

Jag har snabbt slängt ihop en webbtjänst som består av en mycket enkel lista där man kan lägga till och ta bort saker.
Trots det är den väldigt användbar för mig och jag använder den hela tiden för att planera och genomföra min dagliga inköp.

Notera att fokus för denna lista ligger på enkelhet och snabbhet, inte att den ska vara snygg. B)
Man behöver inte registrera sig, bara att skriva ett namn på sin lista och börja direkt.
Den ska funka på i stort sett alla nyare mobiltelefoner, Iphone och handdatorer, och den ska vara så byte-snål som möjligt eftersom den ska kunna användas mobilt, t.ex. när man står på Ica och ska handla. Den ska vara självförklarande och snabb att använda och den ska vara gratis.

Jag skulle vilja ha era åsikter på denna webbtjänst, testa gärna och säg vad ni tycker.

adressen är http://www.skbg.net (Står för Shoppinglist Keeper Business Gadget, och jag vet - det är det sämsta namnet i universum)
gjohansson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:53.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017