Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Är min text säljande?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-03-26, 18:20 #31
robincox robincox är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 301
robincox robincox är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 301
Standard Svar till Conny Westh

Tack Conny för att du påpekar att siten går segt att öppna hos dig. Jag har testat den i http://www.websiteoptimization.com/services/analyze/ och det verkar vara bilderna och grafiken på hemsidan som tar tid. Jag får nog göra något åt det.

Sen måste jag nog invända mot ditt påstående om att "grafiskt lull-lull" är helt onödigt. En hemsidas look and feel är inte något som man ska förbise. Det går mycket väl att ta fram en skitsnygg design som även är väldigt användarvänlig. Enligt mig är det viktigt att uppnå både användarvänlighet, estetik, sökmotoroptimering och att sidan ska ladda snabbt. Det sistnämnda måste jag nog jobba lite på och jag är tacksam för dina tips.

Sen är jag lite allergisk till sådan kritik som du ger. Jag tror inte att någon sitter inne med alla absoluta sanningar som du ger intryck av att du verkar tro. Jag tror att vi alla kan ta lärdom av varandra och utveckla bra teorier om hur saker och ting fungerar. Det är därför jag vill ha feedback på det jag gör från alla duktiga medlemmar här på wn.se.

Jag ska absolut inte säga att jag kan mer än du om webbdesign men du skulle nog kunna fräscha upp din site en del för att ge dina besökare ett mer seriöst uttryck.
robincox är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
förstasida, hemsida, sälj, texer


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:56.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017