Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Rankning

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-06-27, 22:37 #1
milo milo är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: May 2006
Inlägg: 19
milo milo är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: May 2006
Inlägg: 19
Hej !


Är en nybörjare på hemsidor och sökmotoroptimering, som ni väl har märkt. Nu har min hemsida hamnat
på Google s index. Men nu är det så att jag undrar om det tar längre tid att få en "position" för sina sökord?.
Enligt Web Ceo har min sida ingen "position" när jag söker på mina sökord, t ex "vacation rentals". Men när jag söker på "vacation rentals Traveletto" på Google kommer min sida upp.

tacksam för svar
Milo

www.traveletto.com
milo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-06-28, 10:03 #2
Milad Milad är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 505
Milad Milad är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 505
Citat:
Originally posted by milo@Jun 27 2006, 22:37
Hej

Är en nybörjare på hemsidor och sökmotoroptimering, som ni väl har märkt. Nu har min hemsida hamnat
på Google s index. Men nu är det så att jag undrar om det tar längre tid att få en position för sina sökord?.
Enligt Web Ceo har min sida ingen position när jag söker på mina sökord, t ex vacation rentals. Men när jag söker på vacation rentals Traveletto på Google kommer min sida upp.
tacksam för svar
Milo
www.traveletto.com
Min tips till dig är att inte lita på alla verktyg som finns där ute utan gör dina egna manuella sökningar för sökord för att se hur du ligger till. Allt jag har provar har varit rena skräpet på ett eller annat sätt. Men skulle du vilja prova själv så här är ett par tips:

http://www.googlerankings.com/index.php

http://www.digitalpoint.com/tools/keywords/

Svar på din andra fråga "om det tar längre tid att få en position" så är svaret nej men din position kan variera lite i början tills den stabiliserar sig.
Milad är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:56.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017