Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


PHP memory limit, funderingar om Binero

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-03-17, 13:46 #1
mipro mipro är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2011
Inlägg: 3
mipro mipro är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2011
Inlägg: 3
Standard PHP memory limit, funderingar om Binero

Jag var nyligen i kontakt med supporten på Binero om att deras memory limit för privatkunderna är satt till 64M i det nya systemet. För att få mer så vill de att man uppgraderar till företagskonto och då får man 256M.

64M fungerar om man använder wordpress eller vanlig html men knappeligen om man använder drupal som var upphovet till min fråga med supporten.

Kommer ihåg att jag tidigare hört med supporten för några månaders sedan i samma fråga och minns då att de angav att i det nya systemet så skall man kunna höja memory limit, men att detta inte kunde ske just då.

Jag minns också att i det gamla systemet så fanns inga sådana regler och funderar över vad ni andra tycker. Och vad för andra webbhotell ni rekommenderar? ..I övrigt har binero fungerat, men pga denna låga memory limit så funkar inte det som körs på sajten. Behöver helt enkelt funktionalitet som views i drupal för att det skall funka. Surt.
mipro är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 

Taggar
binero


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:22.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017