Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Webplats sökes...

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2003-11-15, 22:46 #11
foks foks är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Apr 2003
Inlägg: 727
foks foks är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Apr 2003
Inlägg: 727
Citat:
låt oss säga att du skulle ha en "webbshop" som ingår för alla konton och skulle innebära "lite extraarbete" för dig. då kan jag inte se anledningen till varför man "tvingas" på det av annan anledning än att man då även får betala för det.
Om det kräver någon minuts extra arbete per användare och är någorlunda efterfrågad ser jag ingen direkt anledning till att höja priset för paketet. Jag ser det istället som en mertjänst som förhoppningsvis lockar fler kunder. Alltså inget du betalar extra för.

Citat:
jag kan inte se några tekniska svårigheter med att för ett konto kombinera exempelvis 200MB lagringsutrymme med bara 5GB trafik per månad (skulle kanske vara intressant exempelvis om man endast tänkt ha det för privat ändamål utan en officiell websajt eller liknande). gör man allt manuellt så kanske det är så. men då är det nog dags att hitta en annan lösning och effektivisera.
Jag kan ändra quotan på 2 sekunder. Men varför nöja mig med enbart lagringsutrymme? Jag kan även ställa in antalet e-postkonto, antal subdomäner, antalet mysql-domäner och så vidare. Då blir det lite mer avancerat även om det är fullt möjligt.
Men med standardpaket får man en mycket lättöverskådlig prislista och i minst 95% av fallen passar något av standardpaketen utmärkt.
foks är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:04.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017