Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Svensk "youtube" kodare sökes

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-01-20, 17:26 #1
Frost Frost är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jan 2006
Inlägg: 478
Frost Frost är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jan 2006
Inlägg: 478
Ursäktar mig i förväg för dåligt titelval, det är inte youtube rakt av jag vill göra utan jag behöver hjälp med att göra en liknande sida rent funktionsmässigt, dock kommer den endast rikta sig till en liten genre och en specifik målgrupp.

Är ändock mycket intresserad av att få komma igång med detta projekt och söker dig/er som kan hjälpa mig göra en så lik sida som youtube som möjligt.

Jag står för design/grafik och behöver hjälp med html/css och själva tekniken:

Det jag sett hittils utan att ha några adminstatus på videosajter överlag är ett cms, flashvideospelare (ska kunna designas) ratingsystem, kunna ta emot abusemessages, userratio, status, medlemskap etc etc

Jag är öppen för både helt custom där allt görs efter beställning, men har samtidigt inget emot att vissa delar plockas från opensource (typ cms, videospelare etc)

Personer/erna bör även kunna tekniken med att ladda upp filmfiler ur olika format och göra dessa spelbara i flashspelaren på bästa möjliga sätt.

Budgetmässigt så är jag öppen för i princip alla förslag men tackar vänligt nej i förväg till fantasisiffror


Tusen tack
Frost är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:57.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017