Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


IT - bemanning, samarbete

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-03-07, 10:05 #1
Titusbramble Titusbramble är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 156
Titusbramble Titusbramble är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 156
Standard IT - bemanning, samarbete

Företaget jag driver har i dags läge 6 webbutvecklare samt 1 flash utvecklare knutet till sig. Vi jobbar normalt som underkonsulter till webbyråer och reklambyråer och våra priser är anpassade till detta för att kunderna ska ha marginal i sin tur till sina kunder. Koden vi levererar är av hög kvalitet vilket gör att det vi erbjuder är en mycket bra deal för företag som inte har råd att anställa utvecklare men ändå behöver extra personal under kortare och längre perioder.

Vi har under en längre tid funderat på möjligheten att erbjuda tjänster som IT bemanning då vi har utvecklare med stor erfarenhet av att jobba på distans och eftersom vi märkt att våra kunder gärna jobbar med en och samma utvecklare inför varje uppdrag.

Vi letar därför efter en partner som är intresserad av att gå in i vår verksamhet som säljare av tjänsterna. Vi har ingen som är direkt lämpad för denna typ av försäljning och därför känner vi att vi vill hitta en motiverad person som kan det här med att sälja och vi kan syssla med det vi är bäst på, att programmera.

I och med det förhållandevis låga timpriset vi har kommer det vara mycket lönsamt för vår samarbetspartner eftersom i samarbetet med oss slutar inte inkomsten när avtalet är påskrivet utan vi erbjuder vår partner inkomst för resterande tid av avtalet, oavsett om det är en vecka eller ett år. Storleken på ersättningen sätter vår partner själv då partnern själv bestämmer priset han eller hon känner att den kan säljas för. Vårt timpris förändras inte oavsett.

Det spelar inte heller någon roll var vår partner finns i landet då vi har stor erfarenhet av att jobba på distans och för vår del skadar det inte om det är på annan ort då vi når nya kunder som vi inte varit i kontakt med tidigare.

Eftersom jag inte vill att detta ska bli ett reklaminlägg har jag valt att inte presentera vårt företags namn eller de priser vi erbjuder utan diskussioner om ett eventuellt samarbete tar vi på telefon eller vid ett personligt möte. Kontakta mig via privat mail så tar vi det vidare från där.

Med vänliga hälsningar
Titusbramble är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:11.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017