Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Hur kan jag ta betatalt på Bästa sett?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2003-10-30, 16:53 #1
Octopussys avatar
Octopussy Octopussy är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2003
Inlägg: 71
Octopussy Octopussy är inte uppkopplad
Medlem
Octopussys avatar
 
Reg.datum: Oct 2003
Inlägg: 71
Hej

Har ett stort problem som jag hoppas någon kan hjälpa mig med. Det så att jag driver en klubb i Kungälv och vill hitta nya vägar för min gäster att köpa biljetter till min olika evenemang.

Har varit lite inne på att använda tjänsten paywithphone från Ericsson. Men det är ett litet krux. Jag måste skicka 3 bekräftelse sms tillbaka till användaren då max gränsen går vid 30 per sms. Detta tycker jag blir jobbigt för kunden. Min entre avgift ligger på ca 100 så jag kan inte gå så mycket lägre än så.

Hur mycket blir kvar av mina 90 kr om jag använder paywithphone tjänsten från ericsson?

Nu är det så att man sms:ar in sitt förnam och efternamn så står man med på Gästlistan och slipper så i kö och slipper betala något inträde.

Hur kan man lösa detta praktiskt på ett annat sett? Att betala via det fasta nästet går ju inte eller. Hur lämnar man sitt namn och kan man ringa från sin mobil? Det är ju många som fortfarande bor hemma av min gäster och då blir det ju inte så populärt att använda hem telefonen. Om det går att använda Mobil att betala med när man ringer det fasta nästen hur går det då med dom som har kontant kort?

Finns det några andra svenska leverantörer som är bättre än ericsson? Van har jag för alternativ?

Med vänliga hälsningar Andreas
Octopussy är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:34.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017