Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Söker Designer & Kodare för mitt projekt.

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-04-09, 18:54 #1
iws iws är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2012
Inlägg: 60
iws iws är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2012
Inlägg: 60
Tool Söker Designer & Kodare för mitt projekt.

Söker någon som är villig att (mot betalning) göra en form av webbshop med funktion där en säljare (företagare) kan lägga in en bild på sin vara/tjänst som de vill sälja, såväl som en liten ingående text om vad det är för produkt, kostnad, leverans etc. Blocket.se liknande modell ungefär. Skillnaden är att jag vill fokusera på företagare och nyföretagare som vill marknadsföra sig på ett simpelt sätt då vi sköter detta. Och det är den tänkta målgruppen.


Kodning

Det som jag vill ska göras bortsett från själva websidan:

* Lägg till annons funktion, samt betalning för att lägga upp annons. (så som de funkar på blocket.se/tradera.se och dem där)

* Webbshop där man kan se varan och läsa produkt info, samt köpa den/ lägga i kundvagn.

* Kundvagn för de valda produkterna, redigering av kundvagn om de så skulle vilja ta bort en vara. Och slutligen betalning och accepteran av avtal för att köpet ska bli giltigt.

Det jag också vill ska ingå i sidan är någon form av admin panel, där jag kan acceptera att en annons läggs upp och även kunna ta bort upplagda annonser när jag vill, manuellt genom att klicka på någon ”Ta bort“ knapp intill den upplagda annonsen.

Utöver de nämnda funktionerna kan de tillkomma några små, få detaljer som jag vill ska ingå, som inte bör vara så avancerade att göra.


Design

Designen då, där har jag inte inga speciella tankar, mer än att den ska vara ren, fräsch och vara så simpel som möjligt (då menar jag ju inte att den ska se oprofessionell ut, bara lätt förstålig), så att kunden hittar lätt. Även en logotyp & ett bildspel på framsidan som förtydligar vad vi gör, hade jag tänkt. Annars så ger jag i stort sett fria händer på design. Vill dock att du skall säga vad som du planerar att göra innan arbetet sätts igång, såklart!

Vore även bra om du kunde göra den kodad och klar så den som gör scriptet bara kan inplantera sitt.


Budget & genomförande

Jag vet inte exakt vad kodare vill ta betalt för ett projekt lik detta och min budget är begränsad, men runt tusenlappen skulle jag tänka mig för kodningen och design lika så, beror lite på. Men vi skall nog kunna komma överens.

Är du intresserad så skickar du bara iväg ett pm. till mig. Länka då gärna något av dina tidigare projekt så jag ser hur stor din erfarenhet är. (Driver inget företag så köper tjänst som privatperson)
iws är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-04-27, 23:26 #2
iws iws är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2012
Inlägg: 60
iws iws är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2012
Inlägg: 60
Standard Bump

Söker fortfarande någon som kan verklighetsföra min idé, öppen för förslag så tveka inte på att skicka ett pm!
iws är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-04-30, 09:05 #3
iws iws är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2012
Inlägg: 60
iws iws är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2012
Inlägg: 60
Kodning tjänsten är tillsatt. Nu återstår bara design. Vill inte ha något super avancerat som går över 1000 kr. Kom med förslag om du är intresserad.
iws är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-05-01, 16:32 #4
iws iws är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2012
Inlägg: 60
iws iws är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2012
Inlägg: 60
Tar emot yttligare förslag om folk som kan koda, då jag valde att tacka nej till tidigare person. Skicka eventuella frågor och förslag via pm. Tack på förhand.

Kort: Söker fortf. Designer & Kodare
iws är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-05-07, 08:14 #5
iws iws är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2012
Inlägg: 60
iws iws är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2012
Inlägg: 60
Standard Hej igen!

Hej igen!

Nu har jag fått in några förslag angående kodning, tackar för det! Söker dock ytligare alternativ för kodning så jag har lite att välja bland.

Läs tidigare inlägg som jag skrivit i denna tråd och hör sen av dig till mig om du kan och är intresserad!

Tack på förhand!
iws är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-05-09, 23:13 #6
iws iws är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2012
Inlägg: 60
iws iws är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2012
Inlägg: 60
Standard Hittills!

Tack för alla förslag på design, har nu funnit en lösning som funkar för mig !

Dock då är det bara att fortsätta komma med förslag kring kodning. Kanske ordnat en som gör detta, men inte helt säkert och alltid bra att ha förslag i reserv!
iws är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
design, kodare, projekt, webshop


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:27.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017