Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Otrevlig supportpersonal på FS-Data

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-01-05, 13:53 #1
Arons avatar
Aron Aron är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 100
Aron Aron är inte uppkopplad
Medlem
Arons avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 100
Undrar om det är fler som har upplevt otrevligt bemötande när man ringer till FS-Data’s kundtjänst?
Ringde nyss och undrade om det fanns möjlighet att kunna få en faktura till korrekt adress då jag nyligen flyttat. En fruktansvärd person svarade och bad att få mitt namn fastän jag knappat in mitt kund nummer i telefonen och när jag väl uppgav mitt namn så ville han att jag skulle upprepa det igen precis som om han inte hade hört det första gången. Han avbröt mig och gapade ”HAR DU INGET NAMN?” . Sedan malde han på med att de inte kan ändra adressen på fakturan utan att jag måste göra det via kontroll panelen och att den nya adressen dyker upp på nästkommande faktura. Jag förklarade att jag har en faktura som ligger med förfallo datum inom kort men med felaktig adress och bad honom skicka en ny med korrekt adress. Nej det kunde han inte. Så jag får väl vänta tills en påminnelse kommer till förhoppningsvis korrekt adress. Är det fler än jag som har upplevt otrevligt bemötande när det gäller faktura frågor hos FS-Data? Har flera konton hos dem och måste därför uppdatera adress uppgifterna för varje konto.
Aron är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-01-05, 14:09 #2
Standouts avatar
Standout Standout är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 356
Standout Standout är inte uppkopplad
Flitig postare
Standouts avatar
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 356
Just ekonomi/administration har väl alltid varit FS Datas svaga sida? Dubbla fakturor, fakturor som försvinner och dyker upp flera år senare och strul vid utbetalning av arvoden till återförsäljare är saker som jag har stött på tidigare.

Otrevligt bemötande brukar bero på vilken person man hamnar hos, så det är svårt att säga att det är specifikt för ett visst företag. Hamnar du hos någon som har en dålig dag kan du bli otrevligt bemött i stort sett var som helst.
Standout är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-01-05, 18:34 #3
Polis_ttt Polis_ttt är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 219
Polis_ttt Polis_ttt är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 219
Jag tycker personligen att man inte ska svara i telefon om man har en dålig dag, men alla har dåliga dagar. Jag har dock delade meningar om deras telefonsupport, 50/50 chans att få en vettig. Men det verkar vara så lite överlag när det gäller webhotell, finns ett skräckexempel när jag kom i kontakt med ett annat webhotel som inte visste vad en dns-server var
Polis_ttt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:44.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017