Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Tänkte göra mig av med min webbplats nu

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-01-04, 15:30 #1
pbl pbl är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 6
pbl pbl är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 6
Standard Tänkte göra mig av med min webbplats nu

Jag är en fd slöjdlärare som sedan 1999 haft en webbplats igång för slöjdlärare runt om i Sverige.
Eleverna får publicera det de gör och skriva lite om det på www.swedishcraft.nu.

Pga av tidsbrist så tänker jag nu sälja den, vill inte att den ska gå i graven utan vill att den ska leva kvar. Sidan har ca 7-900 besökare om dagen så det är en välbesökt sida.

De första åren tog jag betalt om man ville publicera på sidan men de sista åren har jag haft sponsorer som betalat för mina omkostnader och då har det varit gratis för skolorna att publicera.

Målgruppen för sidan är elever 7-15 år samt slöjdlärare, både trä och textil.

Det finns 48 skolor som har publicerat och det finns nästan 2000 föremål där nu. Aktiviteten har avtagit lite det sista året pga att jag inte varit aktiv och publicerat nyheter, filmer, m.m. men besöksstatistiken har varit på en fortsatt hög nivå trots färre publiceringar.

Finns det någon intresserad av att ta över sidan?

Mvh
Peter :-)
pbl är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-01-04, 21:44 #2
MusikMixen MusikMixen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Feb 2008
Inlägg: 1 527
MusikMixen MusikMixen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Feb 2008
Inlägg: 1 527
Citat:
Ursprungligen postat av pbl Visa inlägg
Jag är en fd slöjdlärare som sedan 1999 haft en webbplats igång för slöjdlärare runt om i Sverige.
Eleverna får publicera det de gör och skriva lite om det på www.swedishcraft.nu.

Pga av tidsbrist så tänker jag nu sälja den, vill inte att den ska gå i graven utan vill att den ska leva kvar. Sidan har ca 7-900 besökare om dagen så det är en välbesökt sida.