Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Netpointers igen....

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-08-16, 11:37 #1
Milad Milad är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 505
Milad Milad är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 505
Det jag måste fråga Kajsa från netpointers.com är hur det kommer sig att de inte syns på de 100 första sidorna hos google med följande sökord: sökmotor företag, sökmotoroptimering, sökmotorpositionering, SEO, Search Engine Optimization, Search Engine Marketing, Search Engine Optimisation, optimisation eller SEO Optimization? Det känns som det är ganska viktiga sökord att för ett företag som håller på med sökmotoroptimering.

Men det skummaste av allt är när man söker på netpointers.com och då kommer er sida fortfarande inte upp bland de 100 första placeringarna. Men först på 30:e plats så dyker upp den domän www.mbym.dk som hänvisar till er startsida.

Jag följer ett par sökmotor företag för jag har tänkt kanske anlita inom snar framtid. De som ligger bäst till är MIG och SEO logic där den sistnämnda känns strået vassare för tillfället. Det är därför jag har gjort den ”enorma” undersökningen om er

Jag försöker inte vara spydig eller hänga ut er på något vis för jag tror det finns en rimlig förklaring att ni inte finns med på de sökord. Ni kanske håller på göra om er hemsida eller har precis gjort om den? Kan inte alla regler och funktioner inom SEO om hur allt påverkar varandra. :lol:
Milad är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:13.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017