Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Website Factory söker samarbete med reklambyrå

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-10-16, 13:28 #1
Pettolajnen Pettolajnen är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 217
Pettolajnen Pettolajnen är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 217
Lightbulb Website Factory söker samarbete med reklambyrå

Win-win. Behöver ni hjälp med något av följande?

- Utformning av nyhetsbrev
- Bild till webbformat
- Administrering av innehåll på hemsida
- Bannerproduktion
- Sökmotoroptimering
- W3C-validering

Om mig, Website Factory (E)
Jag är en man på 23 år som brunnit för webben sedan tonåren. Efter gymnasiet startade jag eget företag och har sedan dess t ex byggt ett flertal webbplatser åt olika företag och föreningar. Jag har även hjälpt till med närliggande tjänster som bl a sökmotoroptimering.

Mina kunskaper inom programmering är baserade både på erfarenhet, utbildning och jobb inom webb, media, dator och människointeraktion. Jag jobbar mest med språken xHTML/CSS och PHP/MySQL och vill fortsätta utvecklas inom dessa.

Om samarbetet
Jag har ofta erbjudit heltäckande paket med både design och programmering till mina kunder. Men jag ser en bättre lösning som skulle kunna ge både mig och dig fler kunder. Där dessutom kunderna blir mer nöjda eftersom arbetet med produkten har gjorts av proffs inom de specifika delarna.

Tanken med samarbetet är alltså en win-win-situation där jag kan erbjuda mina kunder designproduktion m m via er/reklambyrån och ni ger mig uppdrag inom mina kunskapsområden som jag listat ovan.

Det bästa tror jag är att komma fram till fasta grundpriser för respektive tjänster och sedan eventuellt ändra priset vid enstaka fall.

Låter detta intressant?
Skriv till mig på [email protected] och berätta om vilka ni är, era behov och vad ni tycker om idén.

Vänliga hälsningar
Peter Westerlund
Website Factory Sweden (870430-0113)
www.websitefactory.se (Ska göras om i och med nya samarbetet)
Pettolajnen är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
samarbete, webb konsult, webbprogrammerare


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:06.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017