Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Kritik på omdesign av omdesign

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-10-15, 19:47 #1
Hjortens avatar
Hjorten Hjorten är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Apr 2007
Inlägg: 415
Hjorten Hjorten är inte uppkopplad
Flitig postare
Hjortens avatar
 
Reg.datum: Apr 2007
Inlägg: 415
Standard Kritik på omdesign av omdesign

I början av året sökte jag synpunkter på en omdesignad sida, jag tappade lusten och gjorde inget mer på sidan. Förrän idag, då jag kom på ett lite trevligare upplägg.

Har suttit ett par timmar och fnulat på det här nu och skulle vilja höra vad ni tycker. Jag känner mig osäker på menyn, den ser inte rolig ut, samtidigt tror jag inte det blir bra om jag lägger den under logon.

deersound.se/dev2

Jag har bara kollat den i Firefox 3.0.14 och förstasidan är den enda som fungerar i dagsläget. Sen bör jag påpeka att logon kommer att bli en transparent PNG senare ikväll, det var bara inget jag orkade bry mig om när jag började.
Hjorten är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-10-21, 19:25 #2
Bjorne Bjorne är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Sep 2009
Inlägg: 374
Bjorne Bjorne är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Sep 2009
Inlägg: 374
Jag tycker orginalsidan var bättre. Bra mycket roligare med en sida som fyller hela skärmen än en som är hopkomprimerad till en liten rektangel i mitten. Sen kanske "About" borde vara den sida som visas först istället för "News" eftersom det antagligen inte är många som vet vilka deersound är? Tog mig en stund innan jag fattade att det var ett band som gör chipmusik. Jag ska definitivt ladda hem lite av era låtar iallafall.
Bjorne är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-10-22, 13:11 #3
Hjortens avatar
Hjorten Hjorten är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Apr 2007
Inlägg: 415
Hjorten Hjorten är inte uppkopplad
Flitig postare
Hjortens avatar
 
Reg.datum: Apr 2007
Inlägg: 415
Sen inlägget postades har sidan gått live och är nu den man hittar på www.deersound.se så jag vet inte riktigt vilken du menar skulle vara originalsidan.

deersound är ett litet oberoende skivbolag och inget band som gör chiptunes, däremot har vi släppt en chiptune-skiva. I övrigt är det mest ambient, noise och experimentell musik som släpps.

Att About skulle vara den sida som visas först blir lite fel, då det viktiga är att få nyheter om släppen som ges ut.
Hjorten är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:51.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017