Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Öppna privatkonto/företagskonto

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-08-16, 18:11 #11
Rawal Rawal är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2008
Inlägg: 294
Rawal Rawal är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2008
Inlägg: 294
Citat:
Originally posted by DirtyDog@Aug 16 2008, 05:54
Jag kommer att betala varje kvartal sedan, fick 1:a året gratis.
Okej. Swedbanks vanliga stil med andra ord. Brukar ju bjuda på första året med prylar. Men aja, får bli det. Tack för svaren!
Rawal är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-08-18, 11:48 #12
Daniel.sts avatar
Daniel.st Daniel.st är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jul 2006
Inlägg: 762
Daniel.st Daniel.st är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Daniel.sts avatar
 
Reg.datum: Jul 2006
Inlägg: 762
Kör också Swedbanks företagskonto med Bankgiro. Det mesta fungerar bra men de plockade bort vissa saker för mitt privatkonto när de la på företagskontot som tydligen inte gick att ha på samma gång. Nu får jag använda telefonbanken för att exempelvis föra över pengar till kortkrediten vilket inte är någon höjdare.
Daniel.st är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-08-18, 16:40 #13
Rawal Rawal är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2008
Inlägg: 294
Rawal Rawal är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2008
Inlägg: 294
Citat:
Originally posted by Daniel.st@Aug 18 2008, 11:48
Kör också Swedbanks företagskonto med Bankgiro. Det mesta fungerar bra men de plockade bort vissa saker för mitt privatkonto när de la på företagskontot som tydligen inte gick att ha på samma gång. Nu får jag använda telefonbanken för att exempelvis föra över pengar till kortkrediten vilket inte är någon höjdare.
Låter märkligt. Vad exakt tog dem bort från ditt privata konto när du skaffade företagskonto via Swedbank? Svider ju ganska rejält att det ska behöva vara så. Måste väl blivit nåt fel? Dem ska väl inte behöva ta bort något från privata kontot för att skapa företagskonto samtidigt? :blink:
Rawal är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-08-18, 17:02 #14
Daniel.sts avatar
Daniel.st Daniel.st är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jul 2006
Inlägg: 762
Daniel.st Daniel.st är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Daniel.sts avatar
 
Reg.datum: Jul 2006
Inlägg: 762
Citat:
Ursprungligen postat av Rawal
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel.st
Kör också Swedbanks företagskonto med Bankgiro. Det mesta fungerar bra men de plockade bort vissa saker för mitt privatkonto när de la på företagskontot som tydligen inte gick att ha på samma gång. Nu får jag använda telefonbanken för att exempelvis föra över pengar till kortkrediten vilket inte är någon höjdare.
Låter märkligt. Vad exakt tog dem bort från ditt privata konto när du skaffade företagskonto via Swedbank? Svider ju ganska rejält att det ska behöva vara så. Måste väl blivit nåt fel? Dem ska väl inte behöva ta bort något från privata kontot för att skapa företagskonto samtidigt?
Vad som försvann var funktioner i deras internetbank för att styra vissa saker, inte själva tjänsten i sig. Jag kan fortfarande komma åt tjänsten via telefonbanken men funktionen för att hantera ex. min kredit kopplad till mitt visa kort försvann från Internetbanken. Jag har försökt lösa detta genom att prata med min bank och supporten för internetbanken flera gånger men tydligen var det något problem som de inte hade någon lösning på än.
Daniel.st är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-08-18, 17:11 #15
Rawal Rawal är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2008
Inlägg: 294
Rawal Rawal är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2008
Inlägg: 294
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel.st
Citat:
Originally posted by -Rawal@Aug 18 2008, 16:40
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel.st
Kör också Swedbanks företagskonto med Bankgiro. Det mesta fungerar bra men de plockade bort vissa saker för mitt privatkonto när de la på företagskontot som tydligen inte gick att ha på samma gång. Nu får jag använda telefonbanken för att exempelvis föra över pengar till kortkrediten vilket inte är någon höjdare.
Låter märkligt. Vad exakt tog dem bort från ditt privata konto när du skaffade företagskonto via Swedbank? Svider ju ganska rejält att det ska behöva vara så. Måste väl blivit nåt fel? Dem ska väl inte behöva ta bort något från privata kontot för att skapa företagskonto samtidigt?


Vad som försvann var funktioner i deras internetbank för att styra vissa saker, inte själva tjänsten i sig. Jag kan fortfarande komma åt tjänsten via telefonbanken men funktionen för att hantera ex. min kredit kopplad till mitt visa kort försvann från Internetbanken. Jag har försökt lösa detta genom att prata med min bank och supporten för internetbanken flera gånger men tydligen var det något problem som de inte hade någon lösning på än.
Okej.

Till en början kommer jag bara använda Företagskonto med Internetbanken. Så får hoppas på att jag slipper strul!
Rawal är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:19.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017