Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Finns det något straff för det här?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-07-05, 19:40 #29
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Citat:
Ursprungligen postat av WASD Visa inlägg
Om en webbmaster lägger in en knapp "Tryck inte här det är dataintrång" eller liknande och en användare trycker där och får 1000poäng så kan det klassas som dataintrång har jag hört...
Om någon glömmer låsa sin lägenhetsdörr, och du går runt i kvarteret och rycker i alla dörrar du hittar tills en går upp och sedan går du in där och slår sönder alla möbler och glas samt allt annat som går att krossa.

Sen ställer du dig utanför och väntar på att lägenhetsinnehavaren kommer.

Du säger då att jag upptäckte att du glömt låsa dörren så jag gick in och slog sönder allt som gick att slå sönder så nu har jag hjälpt dig att förstå att du måste alltid låsa dörren när du åker hemifrån.

Deta är likvärdigt med vad som WASD har gjort. Det finns helt enkelt inga ursäkter....

Om detta är att tycka att jag är teoretiker och inte har det minsta verklighetsförankring så må det vara hänt, det är en åsikt bland andra åsikter.

Men att WASD inte från början har förstått att det han ägnat sig åt är brottsligt är ju helt oacceptabelt, i synnerhet på ett forum som detta där de flesta är mer eller mindre verksamma inom det område som WASD har ägnat sig åt att attackera. Jag har ingen som helst förståelse för att denna individ ska ara kvar i det här forumet.

Jag lägger ner massor med tid på att hjälpa människor som försöker starta seriösa företag och som skriver sina frågor här på WN. Jag finner inget som helst nöje i att individer som klottrar, saboterar eller på annat sätt saboterar för andra får tillträde till den information jag bidrar med.

Det är väl fullkomligt självklart att en sån här person ska bannas från detta forum, det är upp till administratörerna att sköta det, jag är inte administratör av WN.

Jag lägger av, tack och adjö!!!

Senast redigerad av Conny Westh den 2010-07-05 klockan 19:43
Conny Westh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:56.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017