Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Delägare till en filmsida sökes

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-12-31, 00:06 #11
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Berätta gärna vilka värderingar som samarbetspartnern ska ha, det brukar sålla agnarna från vetet ganska kvickt.

Senast redigerad av Conny Westh den 2010-12-31 klockan 15:41
Conny Westh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-12-31, 00:51 #12
Davves avatar
Davve Davve är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 3 267
Davve Davve är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Davves avatar
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 3 267
Det som krävs är en idé hur vi ska tillsammans förvandla alla dessa människor till pengar. Det är en sida som man ser först när man söker på skräckfilm, som sagt är det nära 80 000 människor som följer den. Även kontakter i filmbranschen kan vara bra.

Sedan är det bra om personen kan skriva recensioner eller har folk som gör det. Ju mer som händer ju snabbare den växer så klart.

Sedan sist men inte minst så ska jag ha betalt för att dela med mig av det jag redan skapat, jag vet inte vilken summa som är ok eller inte. Allt handlar om vad personen kan bidra med utöver pengar.

Jag blir ofta kontaktad av regissörer men oftast får jag lite tävlingspriser, inga större summor pengar. Jag började sälja t-shirt och det gav ca 20 000 kr på en månad. Så pengar kan vi tjäna om man gör rätt. Jag känner att jag själv inte räcker till där för att få sidan att verkligen generera riktiga inkomster. Alla vet vi ju att skräckfilmer är ju något nästan alla gillar eller har en speciell relation till.

Kom gärna med förslag via PM så att vi kan diskutera vidare, jag är öppen för det mesta så länge jag ser cash i horisonten.

Senast redigerad av Davve den 2010-12-31 klockan 00:56
Davve är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-12-31, 01:40 #13
Davves avatar
Davve Davve är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 3 267
Davve Davve är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Davves avatar
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 3 267
Kan tillägga att jag får rätt många svar med att ni vill gå in med endast idéer, marknadsföring mm. Jag har byggt en riktigt bra bas och kommer inte inleda ett samarbete om jag inte får betalt för det jag redan skapat.

Sedan kan vi tillsammans bygga det vidare och få mycket bättre lönsamhet. En investering i pengar kommer göra att du som delägare vill få tillbaka pengarna och engagemanget växer automatiskt. Annars är det lätt hänt att allt rinner ut i sanden och det lägger jag inte min tid på.

Så skicka PM med 3 saker:

1. Vad kan du bidra med i form av kontakter, idéer mm för att öka lönsamheten för oss bägge?
2. Vem är du och vad gör du idag?
3. Hur mycket pengar är du villig att satsa för 50% av det projektet?

Jag vet att man kan göra bra pengar på detta, jag testade ju med t-shirt och det fungerade bra. Började smått med VIP kort och sålde några men behöver fler samarbeten för att VIP kortet ska kännas mer atraktivt, vi kan även sälja filmer, affischer, signerade produkter, statist roller i nya svenska filmer mm.

Skicka ett riktigt förslag innehållande alla 3 punkter så kan vi träffas och föra diskussionen vidare. Jag själv är inte direkt i behov av pengar men kan inte släppa in en annan person och dela med mig av det jag skapat utan att få valuta för det jag redan gjort. Att starta en liknande tjänst och gå om mig blir svårt, många har förskökt och jag leder hur som helst så grunden är stabil.
Davve är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-01-04, 20:43 #14
Doctor.Datas avatar
Doctor.Data Doctor.Data är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 326
Doctor.Data Doctor.Data är inte uppkopplad
Flitig postare
Doctor.Datas avatar
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 326
Du har PM, Davve.
Doctor.Data är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-01-17, 18:54 #15
unify unify är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2011
Inlägg: 21
unify unify är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2011
Inlägg: 21
Intressant att du har över 80000 medlemmar på facebook.... Lite konstigt att sidan bara har 500 besökare om dagen.
unify är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-01-17, 20:11 #16
Davves avatar
Davve Davve är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 3 267
Davve Davve är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Davves avatar
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 3 267
Detta bara för att jag inte är jätte aktiv som det är idag. Det är dock väldigt lätt att öka den trafiken till 2-3000 om dagen. Räcker att göra inlägg lite oftare.
Davve är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:00.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017