Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Samarbetspartner sökes

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-09-12, 03:39 #1
pokerstjärnas avatar
pokerstjärna pokerstjärna är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2007
Inlägg: 2 138
pokerstjärna pokerstjärna är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
pokerstjärnas avatar
 
Reg.datum: Aug 2007
Inlägg: 2 138
Hej.

Driver Neurologiska . s e och jag är på jakt efter en samarbetspartner & partners.

Kort om sidan
Vi är dem första i sverige som erbjuder ett samlingsforum för Neurologiska sjukdomar & Hjärnsjukdomar, Men även "sjukdomar" och besvär som kan leda till att bli neurologiska.


Varför söker vi samarbetspartners?
Vi söker efter samarbetspartners pga av att vi inte marnknadsfört sidan för att det inte finns för tillfälligt några pengar till att marknadsföra med.

Vi kommer kommer "aldrig" att tjäna pengar på sidan då vi aldrig kommer ha reklambanners uppe eller sälja annonsplatser och därmed blir det svårt att marknadsföra.
Detta är ett hobbyforum som jag skapat för att jag jobbar inom vården och för att intresset finns för neurologin.


Forumet har just nu inte många medlemmar & Varför startade du forumet?
Forumet har inte många medlemmar pga att vi kom igång med den för några dagar sen.
Men vi hoppas på att intresset kommer att finnas för folket och dem registrerar sig och deltar.

Jag startade forumet pga av att jag har levt med flera anhöriga som har neurologiska sjukdomar.
Jag vet hur jobbigt det är för dem och jag vet att hopplösheten finns.

Jag vet även vilket samhälls problem neurodegneretiva sjukdomar & hjärnskador har blivit.
Enligt hjärnfonden själva så är hjärnskador/sjukdomar den störst ekonomiska delen inom sjukvården.

Dom flesta neurologiska sjukdomarna är obotliga dvsa att det inte finns något läkemedel som kan bota, enbart lindra.

Jag vill att fler och fler ska få nys om informationen genom ett diskussionsforum där anhöriga, intresserade och sjuka kan delta.

Skriv i PM eller citera tråden om du är intresserad av ett samarbete.
Jag har inga förslag på hur det samarbetet skulle se ut därför är jag öppen för förslag då man kan talas vid och skräddarsy något för bägge parterna.
Ett krav dock är att ni bedriver en site som har med vården att göra ( helst något som har med hjärnan att göra ), att ni är en insamlingsstifelse med 90-konton eller organisation.

Ber om ursäkt för eventuella stavfel.
pokerstjärna är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:27.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017