Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Sveawebpay vs Klarna

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-03-12, 11:50 #1
baggen baggen är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2008
Inlägg: 102
baggen baggen är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2008
Inlägg: 102
Standard Sveawebpay vs Klarna

Behöver lite råd från er med erfarenhet från dessa, jag är på väg att lägga på en fakturamodul i en butik och tänkte anlita någon av dessa två aktörer.

Jag började med att få en offert från Sveawebpay som jag förhandlade ner lite och efter det så mailade jag denna till Klarna och hörde om dom kunde matcha detta eller ge mig bättre avtal.

Blev nyss uppringd av säljaren från Klarna som i princip (surprise) förklarade att dom var mycket bättre är Svea på alla sätt o vis.

Dock skulle jag vilka kolla med er som har erfarenhet av dessa några av de påståenden som säljaren gjorde.

1. Klarna var mycket användarvänligare att administrera då dom genomförde automatiska kreditupplysningar mm och hon påstod indirekt att detta inte gjordes hos Svea att det var mycket manuellt jobb där vilket jag har svårt att tro. Har ju svårt att se att jag själv ska genomföra detta utan misstänker att det går automatiskt på exakt samma sätt hos båda leverantörerna. Är det något annat som faktiskt är användarvänligare för mig eller kund hos Klarna?

2. Klarna säljaren påstod att dom godkänner ca 10% fler kreditupplysningar än vad Sveawebpay gör.. Någon kommentar ang detta?


Andra personliga erfarenheter från de båda?
baggen är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:55.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017