Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Dobrekupno.pl säljes

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-02-15, 15:12 #1
afonso afonso är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2011
Inlägg: 36
afonso afonso är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2011
Inlägg: 36
Standard Dobrekupno.pl säljes

Hej,

Nu säljer jag av en gammal sida som är skapad för några år sedan. Den är skapad på polska och tanken var att vi skulle öppna upp en annonseringssida där nen vi valde att lägga ner projektet då vi hade för mycket annat för oss.

Sidan är väldigt enkel och stilren. Den fungerar som så att du kan lägga in en annons och ladda upp fyra stycken bilder. Det är inga problem att översätta sidan till ett annat språk. De tio senaste annonserna hamnar på förstasidan och vi har valt att lägga en sökmotor på förstasidan där man kan välja mellan köp, sälj och hyra. Sedan väljer man kategorier och vilket län man vill söka i.

Det är praktiskt taget så den fungerar. Återkom om det är några frågor. Sidan har absolut inga inkomster och har aldrig haft. Det var ett projekt som dog innan det startat så att säga.

Kan sälja själva sidan med domännamn eller enbart sidan det väljer köparen.
Utropspris är 2000 kr och jag behåller rätten att kunna neka bud. Tar helst emot bud här inne i tråden då folk kan följa budgivningen då.

Budgivningen avslutas när jag känner att rätt bud kommit in eller senast en vecka från och med idag.

Mvh Andrée
afonso är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:37.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017