Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Programmerare med känsla för design!

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-09-23, 07:32 #1
kalle82 kalle82 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2010
Inlägg: 61
kalle82 kalle82 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2010
Inlägg: 61
Standard Programmerare med känsla för design!

Hej!
Stolpar upp lite information, kommer antagligen att glömma något självklart! Säg till så ordnar jag det.. Då var det sagt, nu till samarbetet!

Bakgrund
Jag har under allt för lång tid satsat på att dominera ekonomiprogramsbranschen. Nu låter det som jag inte kommit någonstans, men det har jag faktiskt. Problemet är väl att nu är det dags att börja göra lite deg, vilket iofs inte är ett problem(om jag hittar rätt gubbe/gumma att göra det med

Vad har vi att jobba med
Jag kommer till dig med ca 5000 - 12000 besökare per månad(varierar i takt med ekonomiska händelser). Ett gång domäner, det är inte 500 domäner utspridda med 1 besökare på varje, utan det är några stycken som snittar allt från 20/unika till 100/unika per dag. Det är inga (skitbesökare) utan de har kommit till sajterna för att de vill "KÖPA", och är INTRESSERADE. Hur vet jag det då? Enkelt jag har bra siffor på mina affiliate intäkter!

Vad ska vi göra?
Vad ska vi göra med det här köpglada gänget då, istället för att låta dem klicka på affiliate länkar eller pumpa in deg på mitt adsensekonto...?
Vi ska ta fram små enkla tjänster som ska hjälpa dem... Finns redan ett gäng ute, både stora som små. Men med lite nytänk och framförallt en enkel och tydlig design kan vi plocka in många kunder... Jag har under 3 år fajtats med de flesta av de stora bolagen... De har kört riktade attacker för att hamna före i söklistan... Men tji fick de och de fick snällt lägga sig några platser under... Så vissta har de bra produkter... Men alla vill inte betala för dem.. Då menar jag inte att deras produkerter inte är värda sitt pris, men support/uppgraderings avtalen är hejdlösa(för program du installerar hemma på datorn)! De webbaserade programmen är en annan historia.. Men som sagt vi har en kundstock som är redo att sätta tänderna i den tjänst vi tar fram!

UPPDATERING
Kom på precis när ajg skulle trycka på "skicka nytt ämne knappen", att ni som redan har färdiga plattformar och vill använda mina domäner min trafik för att sjösätta dem är också välkomna!

Vad behöver jag?
Jag har delat in det i två bitar, vet inte riktigt varför men jag tror att det blir lättare att identifiera sig själv då!

PersonenJag behöver en person som framförallt kan sätta sig in i rollen som en företagare.. En företagare har många saker att göra och vill på ett lätt sätt få ordning på sin dag, samt korta ner tiden, och framförallt kostnaderna... ojj allt på en gång.. Men så är det! Sist men inte minst väldigt kreativ ser nya lösningar(Ganska uttjatad fras.. Men som med fördomar, den måste ju ha sin grund från något).
Skillsen
Jag vill ha en person som är en duktig programmerare, behöver inte vara en mästare. Då vill jag hellre ha en person som har svart bälte i design. Det är VIKTIGT att du kan båda delarna! Jag kan en del programmering(gult bälte i PHP och javascript), men allt jag målar ser ut som en 3åring gått loss med sina kritor...

Tillbaka till vad som behövs! Som sagt är jag ute efter en programmare som har en mycket god känsla för att visualisera, skapa enkla, yet jäkligt snygga tjänster.

Vad erbjuder jag?
Det beror naturligtvis på hur mycket du bidrar, vill du jobba som aldrig förr av dig FINE do so och få mer. Jag har inga problem med att dela 50/50 med någon som VERKLIGEN lagt ner 50%.

Jag vet att jag raljerar, skriver i talspråk, och ibland till och med kan låta lite oseriös... Det är jag absolut inte! Jag lever till stor del på mina intäkter från det jag gör på nätet.

Hör av er via PM!

Tack för att ni läste!
kalle82 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:47.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017