Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Beta testare sökes till ranktracker.se

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-06-30, 10:51 #1
gfors gfors är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 346
gfors gfors är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 346
Standard Beta testare sökes till ranktracker.se

Hallå alla,

Har en ny tjänst på gång, ranktracker.se, som låter dig bevaka och spåra dina domäners positioner på Google för olika sökfraser.

Just nu är sajten i ett tidigt skede, men jag skulle vilja få in några pigga personer som kan testa tjänsten och se vad ni tycker.

Är du intresserad av att vara beta testare? Skriv en rad till [email protected] med ämnesraden "BETA testare". Jag vill veta följande:

-Namn
-Minst 1 domän som du vill använda i ditt testande

Att lämna feedback är inget tvång på något vis, men jag uppskattar det självklart oerhört mycket om du är beredd på att komma med ris/ros under ditt testande.

Antalet platser är begränsade, och vi kommer att välja fritt efter eget tycke och smak bland de personer som är intresserade för att få en bredd bland användarna.

Tack!
gfors är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-07-01, 12:12 #2
mephisto73s avatar
mephisto73 mephisto73 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jan 2008
Inlägg: 730
mephisto73 mephisto73 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
mephisto73s avatar
 
Reg.datum: Jan 2008
Inlägg: 730
Min kommentar är inte direkt relaterad till sajten, men tjänsten som sådan.

Många är nog försiktiga med att avslöja sina nyckelord, speciellt på en "okänd" sajt. Jag skulle personligen inte komma på tanken att mata in mina nyckelord i din databas, tyvärr.
mephisto73 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-07-01, 14:31 #3
gfors gfors är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 346
gfors gfors är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 346
Citat:
Ursprungligen postat av mephisto73 Visa inlägg
Min kommentar är inte direkt relaterad till sajten, men tjänsten som sådan.

Många är nog försiktiga med att avslöja sina nyckelord, speciellt på en "okänd" sajt. Jag skulle personligen inte komma på tanken att mata in mina nyckelord i din databas, tyvärr.
Tjenare,

Förstår helt, och har räknat med att de flesta som jobbar med SEO eller Affiliatemarknadsföring tänker så, men jag räknar också med att dom inte är den stora målgruppen då jag förutsätter att om man jobbar med det så har man redan en lösning för att spåra sina nyckelord.

Ingen annan har tillgång till din data (inklusive jag själv om man inte börjar rota och koppla ihop saker direkt i databasen). Men primärt är väl tjänsten för dom som inte har kunskap eller möjlighet att själva spåra sina positioner, och de som inte har så hemliga sökfraser så att dom behöver oroa sig. Att t.ex. en skobutik vill ligga högt på "skor" är ju ingen hemlighet.

Om ens verksamhet är beroende av hemliga nyckelord så känns det som att man inte nyttjar en extern tjänst där data ligger lagrad någonstans.
gfors är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:50.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017