Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Sökmarknadsföring & Sökoptimerare sökes!

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-05-28, 17:17 #1
zooloo zooloo är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2007
Inlägg: 129
zooloo zooloo är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2007
Inlägg: 129
Då jag har ökande orderingång söker jag en duktig person att samarbeta med inom sökmarknadsföring & sökoptimering!

Min styrka är att jag är verbal och gillar att hålla SEO-föredrag för ledningsgrupper, ta fram webstrategier och berätta hur man skapar starka webplatser utan att prata kunden över huvudet med en massa bullshit. Jag är driven samt har 30st äkta domäner igång och 25 andra bloggar, lifestreams, RSS portaler osv i mitt nätverk som jag personligen byggt upp - ingen porr, poker eller annat bs, utan riktiga resurser!

Jag söker dig som är grym på SEO generellt, sitter du och vantrivs hos dem stora drakarna eller är du sylvass på SEO men inte kan sälja vatten i öknen och behöver en språngbräda som kan omsätta dina kunskaper till riktiga pengar så bör vi talas vid och kanske skapa ett smart företag under hösten. Endast dig som tänker långsiktigt och verkligen kan det du gör och älskar att jobba med det du är bra på!

Initialt så samarbetar vi med faktura, sedan anställning eller så bygger vi ett starkt företag tillsammans.

Jag har planer på en "work-week" i skärgården då vi jobbar, badar, diskuterar strategier och ser hur vi funkar i grupp. Jag har ett grafiskt geni med i båten nu oxå. Intressant?

Kontakta: Anders | hittaminsida.se | [email protected]
zooloo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:56.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017