Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Sökes: Ruby on Rails-utvecklare

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-05-22, 06:44 #1
SebastianJ SebastianJ är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 14
SebastianJ SebastianJ är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 14
Hey.

Jag letar efter en Ruby on Rails-utvecklare till ett projekt som pågår just nu.

Helst skall du ha byggt applikationer i Ruby on Rails (Merb kan även fungera) sedan tidigare. Jag kan även sträcka mig till att hyra in någon som kan python/Django eller har gjort en del jobb i php med något av de större MVC-ramverken. Notera dock att arbetet kommer att utföras i Ruby/Ruby on Rails och att du isåfall får lära dig detta.

Du skall ha ingående kunskap om xhtml, css och javascript. Vi använder jQuery och Google Maps i projektet så kunskap om detta är meriterande.

Det är även bra om du har kunskap om linux och deployment.

Du skall ha eget företag och f-skattesedel. Fördelaktigast om du bor i Malmö/Lund-området men arbetet kan även utföras på distans.

Betalning utgår initialt sett om 150kr/h exkl moms. Fungerar samarbetet bra kommer ersättningen att höjas och du kommer troligtvis att få vara med på andra uppdrag.

Är du intresserad, släng iväg ett mail till [email protected] innehållande kort bakgrundsinfo om dig själv och ett axplock av jobb du tidigare genomfört.
SebastianJ är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:13.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017