Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Problem med Crystone AB / DigiKom Network AB

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-08-22, 12:30 #1
mynameisfredriks avatar
mynameisfredrik mynameisfredrik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jan 2007
Inlägg: 768
mynameisfredrik mynameisfredrik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
mynameisfredriks avatar
 
Reg.datum: Jan 2007
Inlägg: 768
hi
Jag sitter på 3st gammla konton på neno som nu ägs av Crystone AB / DigiKom Network AB vilket inte är bra enligt mig och nog andra också men mitt problem började 14:e aug då jag ville ha reda på alla mina gammla domäner som är aktiva, vilket jag fick i just det kundnummer jag frågade efter. fick dom och allt var frid och fröjd till jag kom hem och såg att jag skulle ha ALLA domäner.

Jag ringde först och pratade med en och där fick jag som svar att jag skule maila dom?? då tänkte jag är det inte dumt att maila då jag har dig i telefonen, blev tyst ett litet tag och fick som svar att han kunde inte svara på min fråga och la på. Detta är skrämmande för just en kund tycker jag men jag gav mig inte här och kontaktade dom igen via mail igen och påpekade att jag kommer inte att vara kund hos er mer då mitt konto går ut och inte skall förnyas, detta var den 19:e aug och kontot går ut den 20:e aug. dom svarade den 21:e aug med detta svar:

- Hej Fredrik,
Nej det tar för mycket tid att vi ska skicka alla, du kan själv se alla dessa via din kontrollpanel.

Då nu bägaren har runit över för länge sedan och blivit arg ett par gånger på dessa oseriösa webbhotell så sa jag inte att mitt konto går ut den 20:e aug och får reda på detta svar den 21:e aug.

Jag svarade i allafal så här:
- hej
Då jag inte är kund med utrymme längre blir väll detta rätt svårt, sist jag kollade kunde jag inte trolla vilket jag inte tror du kan heller, Jag tror inte detta skall vara svårt för er att kolla i databasen om vilka domäner jag äger, eller är det så att ni inte kan se det?? isåfall dålig stil må jag säga

Vad skall jag göra?
skall jag bara låta domänerna rinna ut i sanden när jag inte vill det eller skall jag gå vidare med detta ärende.
mynameisfredrik är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:00.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017