Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Gerilla-team söker rebell-utvecklare, erbjuder 75 miljoner användare

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-03-22, 16:15 #1
Pbano Pbano är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Mar 2012
Inlägg: 1
Pbano Pbano är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Mar 2012
Inlägg: 1
Standard Gerilla-team söker rebell-utvecklare, erbjuder 75 miljoner användare

Sansade Ericsson-utvecklare, move along. Du som trivs bättre i Java än med lågnivå-språk, läs nästa annons. Och du med behov av att vara bäst i teamet, du kommer få en utmaning. Det är inte dig vi söker.

Vi är däremot ett glatt gäng om åtta som kodade QBasic och vann Lego-SM när kompisarna tittade på Fem Myror(…) och Trasdockorna. Vi byggde JayCut, senare världens största tjänst för webbaserad videoredigering (remote rendering). Ungefär samtidigt som Google-chefer började säga att vi skapat världens bästa verktyg så sålde vi företaget till RIM/BlackBerry.

Idag utvecklar vi framtiden för mobil videoredigering. No business as usual. Målgruppen är 75 miljoner befintliga användare. Och vi gör det som ett gerilla-team, med stor frihet från RIM. Friheten av entreprenörskap men med styrkan av ett stort företag, kort sagt.

Vi söker nu en front-end utvecklare som kommer spela en nyckelroll i vårt Stockholmsbaserade team. Det kommer ta tid att hitta rätt person, men det gör inget. Det är essentiellt att du har en bakgrund inom lågnivå-programmering, typiskt C, C++ eller Objective-C. Du är inte heller nöjd med ett ”bra” GUI utan vill ha ett ”fantastiskt”. Meriterande är erfarenhet av GUI-utveckling, video/grafik-rendering, Qt och ett djävulusiskt öga för detaljer.

Det är dig vi söker. Welcome to the jungle!

Hur gör jag för att söka?
Maila ditt favorit-filmcitat till [email protected] och berätta varför du är den rätta att tillsammans med oss förändra världen.
Pbano är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:39.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017