FAQ |
Kalender |
2010-09-03, 15:18 | #1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hejsan.
Hemsidan http://www.gigantiskpenis.info är till salu. Det är en affiliatesajt som tjänar runt $200 i månaden helt automatiskt. Inget jobb krävs över huvudtaget, utan sökmotorerna sköter allt. Det enda jag gör är att lösa in checken jag får månadsvis av clickbank. Sidan startades för exakt ett år sedan och har runt 20 unika besökare om dagen. Trots det låga besökarantalet, så lyckas jag få sålt en hel del. Proof, eller bevis som det antagligen heter på svenska, finns givetvis tillgängligt. Bara att skicka PM. Anledningen till att jag säljer sidan är för att jag tröttnat på den. Går att öka besökarantalet och på så vis tjäna mer pengar - men jag är alldeles för upptagen med andra projekt för tillfället. Budgivningen startar på 3000 kronor och tar slut den 11:e september. EDIT: HostGator har seriösa problem idag. Alla mina sidor hos HostGator laddar löjligt segt. Även denna. Hoppas ni har överseende! Brukar inte vara så här egentligen... Senast redigerad av Sweely den 2010-09-03 klockan 15:32 |
|||
2010-09-03, 15:31 | #2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag kan inte förstå varför man väljer att göra sig av med något som drar in i runda slängar 15000 kronor om året, om det inte kräver NÅGOT SOM HELST JOBB
Visst, 15k är inga stora pengar, men inget jobb och inga (egentliga) omkostnader gör ju ändå att det är bonuspengar. Vadå tröttnat? Nej, jag anar ugglor i mossen |
|||
2010-09-03, 15:34 | #3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag är 17 år gammal, Stefan. 15k är fenomenalt stora pengar för mig. Är för övrigt arbetslös (sysslar med affiliate på fritiden) och går på gymnasiet. Har även några resor planerade.
|
|||
2010-09-03, 15:34 | #4 | |||
|
||||
Medlem
|
Loggan var väl lite rolig, är det den som ska göra att man får större penis? haha, förlåt var bara tvungen...
|
|||
2010-09-03, 15:36 | #5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
2010-09-03, 15:42 | #6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Då förstår jag ännu mindre varför du vill sälja
|
|||
2010-09-03, 15:52 | #7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Haha. En annan anledning är att jag har andra hemsidor, och att jag ger mig in i e-handel till hösten. Vill bli av med alla affiliatesajter för att kunna fokusera på e-handeln.
Bud inkommet av någon som vill förbli anonym på 3000 kr. |
|||
2010-09-03, 16:08 | #8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
kan man få se någon skärmdump på utbetalningarna?
Precis som Stefan säger så känns det som det finns en eller annan uggla... |
||
2010-09-03, 16:16 | #9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Japp. Här har vi senaste månadens resultat:
Tror för övrigt att jag kan gissa mig fram till varför alla anar en eller annan uggla. Men det är en helt annan diskussion. |
|||
2010-09-03, 16:30 | #10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Du kan gå in på "Transaction Search" och ta ut de två senaste månaderna för den bilden du posta precis är inget vidare.
|
|||
Stängt ämne |
|
|