Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Officiella EuroAds-tråden

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-05-17, 15:21 #121
Bruno.Bs avatar
Bruno.B Bruno.B är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2012
Inlägg: 56
Bruno.B Bruno.B är inte uppkopplad
Medlem
Bruno.Bs avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Inlägg: 56
CPC-kampanj

Annonsör: http://www.weissenhaeuserstrand.de/dk/
Ersättning: 1.77 SEK per click, men mer till de med rätt "medie"
Sökes: Befintliga och icke befintliga affiliates, helst med stora volymer inom resesegmentet.
Intresserad? Maila mig på [email protected] och ansök här http://euroads.se/se/partner/ om du inte redan är affiliate hos oss.

Slutligen önskar jag er alla en riktigt fin helg!
Bruno.B är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-05-31, 11:09 #122
Bruno.Bs avatar
Bruno.B Bruno.B är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2012
Inlägg: 56
Bruno.B Bruno.B är inte uppkopplad
Medlem
Bruno.Bs avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Inlägg: 56
Flertalet nya kampanjer sedan sist

Hej allesammans!

Hoppas allt är väl och att solen steker där ni sitter. Var ett tag sedan jag uppdatera här så vill göra er uppmärksamma på lite nya kampanjer i vår katalog.

MATCH.COM - 70 kr per lead vilket räknas som registrerad gratismedlem

I FORM + KARI TRAA LÖPARJACKA - 60kr/lead

PC GAMER (3nr + gamingheadseat för 99kr) - 45kr/lead

PRAKTISKT BÅTÄGANDE (3nr + valfri premie för 99kr) - 45kr/lead

Slutligen vill jag även passa på att nämna att vi har en av världens största banker som exklusiv annonsör hos oss. Ifall du har en hemsida med en stark nisch mot större lån, dvs inte sms lån är du välkommen att maila mig på [email protected]

Önskar er slutligen en trevlig helg!
Bruno.B är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-06-14, 15:58 #123
Bruno.Bs avatar
Bruno.B Bruno.B är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2012
Inlägg: 56
Bruno.B Bruno.B är inte uppkopplad
Medlem
Bruno.Bs avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Inlägg: 56
Hej allesammans!

Sista dagen innan min semester. För er som missat det så erbjuder vi sedan förra veckan 2.30 SEK i first page ersättning per lead (som inte är dubblett) som extra bonus på det som man också tjänar på när deltagarna svarar inne i själva undersökningen. Vi har flera teman och lanserar i snitt 2 nya varje vecka så håll ögonen öppna.

Vår toppundersökning (Årsförbrukning av hund & kattfoder från Royal Canin) har en eCPC på 6 SEK och konvertering på 30 %. Införtjäningen har den här veckan på just den här tävlingen legat på strax över 20 SEK i snitt per lead.

Nu åker jag iväg på 2 v semester, men är tillbaka sen med ny energi. Ha det fint därute, glad midsommar på förhand och ha en kanonhelg!

Med vänliga hälsningar,

Bruno Berlafa
Publisher Manager


_______________
Bruno.B är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-07-10, 15:46 #124
Bruno.Bs avatar
Bruno.B Bruno.B är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2012
Inlägg: 56
Bruno.B Bruno.B är inte uppkopplad
Medlem
Bruno.Bs avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Inlägg: 56
Back on track


Efter 2 v semester så har det tagit tid att plöja igenom mailskörden så får ursäkta ifall jag vart sen med svar. Hänt en del sen sist så här kommer en sammanställning över allt som vi fått in den senaste perioden. Medans man legat och glassat så har våra duktiga säljare fått in kampanj efter kampanj så välkomna och utforska vårt nätverk.

Flera tidsskrifter (bland annat Automotor & King)
Dentally Eltandborste
Big Bank Sparkonto
Kreditkort från Bank Norwegian
eDarling
Compricer Bilförsäkring
EFI Rakhyvlar


OCH slutligen fick vi precis in Comviq på CPO där ersättningarna är följande

ABONNEMANG 249,99
BREDBAND4G 249,99
KONTANTKORT 125,00
MOBILTBREDBAND 100,00
tanka 4,00%

Senast redigerad av Bruno.B den 2013-07-10 klockan 16:01
Bruno.B är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-07-19, 16:34 #125
Bruno.Bs avatar
Bruno.B Bruno.B är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2012
Inlägg: 56
Bruno.B Bruno.B är inte uppkopplad
Medlem
Bruno.Bs avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Inlägg: 56
CPC-kampanj

Kort om annonsören
It-reservdelar.se tillhanda håller Laddare till bärbara, batteri till bärbara, Tangentbord till bärbara, LCD-displays, biladapter till bärbara och många andra reservdelar till din bärbara pc. Vi handlar också med begagnade bärbara datorer.

Ersättning: 1.20/ SEK.

Vi har fått en liten startbudget, men vid goda resultat så förväntas mer volym.

Trevlig helg på er!

Med vänliga hälsningar,

Bruno Berlafa
Publisher Manager
Bruno.B är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-07-26, 14:43 #126
Bruno.Bs avatar
Bruno.B Bruno.B är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2012
Inlägg: 56
Bruno.B Bruno.B är inte uppkopplad
Medlem
Bruno.Bs avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Inlägg: 56
När mitt jobb är som bäst - berättelse från en nöjd affiliate


Vår första upplevelse av Euroads

Erik Bergman heter jag och sedan ett drygt åt tillbaka tillhör jag tillsammans med min kollega Emil en av de största affiliatesen inom lån i Sverige. Vi driver över hundra sajter inom ämnet där de flesta ser ut ungefär såhär http://www.xn--sms-ln-direkt-tfb.com/) men nu framöver håller vi även på att utvecklar större projekt på domänerna smslån.nu och lånapengar.nu.

För oss satt det långt inne att ge Euroads chansen. Mest för att man är bekväm och att allt vi har gjort tidigare har flutit på bra. Det måste finnas en rejäl uppsida för att man ska vilja flytta på allting. Bruno Berlafa var dock väldigt serviceinriktad och ihärdig man så efter ett tag gav vi vika för honom och gav Euroads ett försök.

Vi jobbar mycket med email-marketing och vi tog in deras exklusiva kampanj med Ellos för att ge dem ett försök. Ellos-lånet påminde på många sätt om L’EASY som vi tidigare gjort väldigt lyckade kampanjer med så jag hade gott hopp om ett fint resultat. När nyhetsbrevet väl gick ut så såg det dock inte lovande ut. Vi fick fina öppningsprocent och många klickade på länkarna med provisionen satt som fastgjuten på noll.

Jag utgick från att någonting hade gott snett och kunde konstatera att felet inte låg hos oss. Jag kontaktade Bruno som genast blev eld och lågor och lovade att lösa allting åt oss. Han började gräva i allting och kom fram till att felet hade legat någonstans i rapporteringen och att den ansvarige var på semester men att han skulle gå till botten med det hela så snabbt som möjligt.

Tiden hann passera någon vecka utan något direkt svar men Bruno garanterade att om det inte löste sig så utlovade han en god kompensation så jag oroade mig aldrig riktigt. Till slut lyckades allting dock lösa sig och resultatet visade sig vara över förväntat. Ellos blev en av våra bästa kampanjer någonsin och även om det var lite strul i maskineriet i början så skötte Bruno situationen galant. Han var till och med så transparent att han skickade över hela mailkonversationen de haft internt för att visa hur de hanterat ärendet.

För er andra som står och funderar så kan jag rekommendera att ge Euroads ett försök och börja gärna med Ellos. Ett bra erbjudande i kombination med bra service är mycket värt!

Erik Bergman
Visavi Group
Bruno.B är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-07-26, 15:13 #127
Bruno.Bs avatar
Bruno.B Bruno.B är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2012
Inlägg: 56
Bruno.B Bruno.B är inte uppkopplad
Medlem
Bruno.Bs avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Inlägg: 56
Och just det , trevlig helg på er!

Med vänliga hälsningar,

Bruno Berlafa
Publisher Manager
Bruno.B är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-08-01, 09:30 #128
Bruno.Bs avatar
Bruno.B Bruno.B är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2012
Inlägg: 56
Bruno.B Bruno.B är inte uppkopplad
Medlem
Bruno.Bs avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Inlägg: 56
Från och med idag så ger Comviq högre ersättning på nedanstående produkter.

Abonnemang: 300 SEK (tidigare 250 SEK)
Kontantkort (aktiverat): 150 SEK (tidigare 125 SEK)
På sistone har Comviq lanserat flertalet intressanta produkter.

Fastpris 195 kr/mån
Abonnemanget Fastpris finns sedan en tid tillbaka tillgängligt för 195 kr/mån med 1 GB surf. https://www.comviq.se/abonnemang
Bredband 4G, 190 kr/mån
Sveriges billigaste abonnemang för 4G Bredband. https://www.comviq.se/bredband4g
Fastpris Kontokort
Abonnemanget Fastpris kan nu även köpas av personer som inte går igenom en vanlig kreditkontroll. Läs mer på https://www.comviq.se/fastpris-kontokort/varukorg. Denna produkt har vi idag ingen aktiv annonsering för men rätt affiliate kan få möjlighet att annonsera denna produkt. Förslag på kampanjer skickas till [email protected].
Mobiltelefoner
Samsung Galaxy S4 finns tillgänglig på Comviq.se till ToGo-pris just nu (beställ online och hämta i butik). 385 kr/mån! http://webbutik.comviq.se/samsung-galaxy-s4.html. Nyligen lanserade modeller: Samsung Galaxy S4 Active och Samsung Galaxy S4 Mini

Kampanjidéer
För dig som affiliate kan det vara bra att veta att Comviq är alltid öppna för goda förslag eller eventuella synpunkter. I så fall kan [email protected] kontaktas för vidare diskussion.

Hälsningar,

Bruno Berlafa
Publisher Manager
Bruno.B är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-08-19, 13:54 #129
Bruno.Bs avatar
Bruno.B Bruno.B är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2012
Inlägg: 56
Bruno.B Bruno.B är inte uppkopplad
Medlem
Bruno.Bs avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Inlägg: 56
CPC-kampanj - Weissenhäuser Strand


Hej allesammans,

En favorit är tillbaka i vårt nätverk med en stor budget och god ersättning som grädden på moset!

Kort om annonsören
Högsäsongen är här för de små i och med hösthelgerna och höstlovet!

Vi erbjuder bra priser och ett roligt utbud för de glada barnen med vår stora vattenpark och vårt "Dschungelland"

En rad olika banners & textlänkar finns tillgängliga!
Bruno.B är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-08-21, 09:21 #130
Bruno.Bs avatar
Bruno.B Bruno.B är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2012
Inlägg: 56
Bruno.B Bruno.B är inte uppkopplad
Medlem
Bruno.Bs avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Inlägg: 56
Trustbuddy firar den fina sommaren!

Vi kommer från och med idag fram till den 21 September att höja ersättningen.
Under kampanjen väljer vi att ta bort vår vanliga lead ersättning för att ge er det mest intressanta sale priset på marknaden.

Missa inte chansen att maximera era intäkter och pusha ut vår kampanj till alla era kunder!

Om kampanjen går bra finns stora möjligheter till att vi utökar kampanjen med flera månader! Härliga nyheter inte sant!! Vid eventuella frågor eller önskemål så kontakta [email protected].

Med vänliga hälsningar
Trustbuddy teamet & Bruno Berlafa
Bruno.B är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
affiliate, affiliate nätverk, euro ads, euroads, euroads tråd


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:28.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017