Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Officiella TradeDoubler-tråden (Tråd 4)

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2014-10-30, 15:24 #191
Erik Stenman Erik Stenman är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2007
Inlägg: 2 154
Erik Stenman Erik Stenman är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2007
Inlägg: 2 154
Nej, det fungerar inte. Har testat på helt rena installationer..
Erik Stenman är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-10-30, 17:36 #192
TradeDoublers avatar
TradeDoubler TradeDoubler är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 321
TradeDoubler TradeDoubler är inte uppkopplad
Flitig postare
TradeDoublers avatar
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 321
Hej Erik,

Som nämnt tidigare skulle vi i så fall rekommendera dig att skicka oss ett mail på [email protected]. På så sätt kan du lättare beskriva ditt problem och vi kan undersöka det i mer detalj.

Mvh
Tradedoubler
TradeDoubler är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-10-30, 22:06 #193
matzii matzii är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 757
matzii matzii är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 757
Standard logga in med denna!

http://publisher.tradedoubler.com/pu...=sv&country=SE
matzii är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-12-19, 07:36 #194
Froggy Froggy är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2013
Inlägg: 73
Froggy Froggy är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2013
Inlägg: 73
Måste säga att jag inte ens vet vad jag ska säga: först tar det två månader att godkänna sales. Sen tar det drygt tre månader av vår bank säger att det är fel uppgifter och när jag dubbel, trippel och kvadrupel kollat uppgifterna så får jag frågan om jag har ett alternativt bankkonto. Skickar bankuppgifterna och får som svar att det måste ändras på hemsidan. Då har de glömt att göra så att jag kan ändra bankkontoland och det tar två dagar innan jag får svaret, dagen efter utbetlningarna och då har jag försökt få tag på telefonsupporten att de är ledsna över sent svar och de ska kolla återigen med banken då flera publishers fått detta. Men nu får jag antagligen inte pengarna innan jul och det är inte ens säkert att jag får en extrautbetalning. Vad är bästa lösningen, stämma eller kronofogden för jag orkar fan inte vänta längre på detta företag?
Froggy är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-12-19, 16:45 #195
TradeDoublers avatar
TradeDoubler TradeDoubler är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 321
TradeDoubler TradeDoubler är inte uppkopplad
Flitig postare
TradeDoublers avatar
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 321
Citat:
Ursprungligen postat av Froggy Visa inlägg
Måste säga att jag inte ens vet vad jag ska säga: först tar det två månader att godkänna sales. Sen tar det drygt tre månader av vår bank säger att det är fel uppgifter och när jag dubbel, trippel och kvadrupel kollat uppgifterna så får jag frågan om jag har ett alternativt bankkonto. Skickar bankuppgifterna och får som svar att det måste ändras på hemsidan. Då har de glömt att göra så att jag kan ändra bankkontoland och det tar två dagar innan jag får svaret, dagen efter utbetlningarna och då har jag försökt få tag på telefonsupporten att de är ledsna över sent svar och de ska kolla återigen med banken då flera publishers fått detta. Men nu får jag antagligen inte pengarna innan jul och det är inte ens säkert att jag får en extrautbetalning. Vad är bästa lösningen, stämma eller kronofogden för jag orkar fan inte vänta längre på detta företag?
Hej Froggy,

Som också blivit bekräftat till dig tidigare i din ticket har nu en manuell överförning lyckats göras via vår ekonomiavdelning till ditt konto. Tyvärr är vi inte helt säkra på varför den inte lyckats gå igenom tidigare då den stoppats av vår bank, men förhoppningsvis kommer den nu att kunna gå igenom till dig utan några problem.

Mvh
Tradedoubler
TradeDoubler är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-12-21, 10:25 #196
KristianE KristianE är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 3 074
KristianE KristianE är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 3 074
Citat:
Ursprungligen postat av Froggy Visa inlägg
Måste säga att jag inte ens vet vad jag ska säga: först tar det två månader att godkänna sales. Sen tar det drygt tre månader av vår bank säger att det är fel uppgifter och när jag dubbel, trippel och kvadrupel kollat uppgifterna så får jag frågan om jag har ett alternativt bankkonto. Skickar bankuppgifterna och får som svar att det måste ändras på hemsidan. Då har de glömt att göra så att jag kan ändra bankkontoland och det tar två dagar innan jag får svaret, dagen efter utbetlningarna och då har jag försökt få tag på telefonsupporten att de är ledsna över sent svar och de ska kolla återigen med banken då flera publishers fått detta. Men nu får jag antagligen inte pengarna innan jul och det är inte ens säkert att jag får en extrautbetalning. Vad är bästa lösningen, stämma eller kronofogden för jag orkar fan inte vänta längre på detta företag?

Tradedoubler gör förluster och aktien har backat med över 40% i år, på en börs där index annars är upp 9%). Du bör nog se över ditt val av annonsleverantör innan aktieägarna ställer såna krav att utbetalningsproblem och sänkning av ersättning blir dina minsta problem.
KristianE är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-12-22, 12:28 #197
Danski Danski är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 1 208
Danski Danski är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 1 208
Har en ticket som legat i 1.5år, med jämna mellanrum (1-6mån) dyker det upp ett mail om att de ska kolla på det och eskalera ärendet.
Inte så viktiga saker, bara att trackingen inte fungerat senaste tre åren =)

Fick en äldre ansökan godkänd förra veckan, äger inte ens sajten längre som såldes för två år sedan.

Ett annat trackingfel som orsakade mig en förlust på 30'000kr skulle ersättas direkt. Två år tog det att få ut pengarna.

Tradedoubler är typsexemplet på hur man kan misslyckas med allt. Tickets som borde ta några timmar eller dagar att besvara och lösa tar nästan som regel alltid 1-2år. Jag har slutat använda TD helt, är helt enkelt inte värt det.
Danski är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-12-22, 13:02 #198
nosnaj nosnaj är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Mar 2005
Inlägg: 1 012
nosnaj nosnaj är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Mar 2005
Inlägg: 1 012
Citat:
Ursprungligen postat av KristianE Visa inlägg
Tradedoubler gör förluster och aktien har backat med över 40% i år, på en börs där index annars är upp 9%). Du bör nog se över ditt val av annonsleverantör innan aktieägarna ställer såna krav att utbetalningsproblem och sänkning av ersättning blir dina minsta problem.
Jag har kört TradeDoubler cirka 14 år och förutom att enstaka annonsörer är sena eller går i konkurs har jag alltid fått utbetalt den provision jag ska ha rätt till.
nosnaj är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-12-24, 10:53 #199
TradeDoublers avatar
TradeDoubler TradeDoubler är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 321
TradeDoubler TradeDoubler är inte uppkopplad
Flitig postare
TradeDoublers avatar
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 321
Hej Danski,

Tack för dina kommentarer och synpunkter. Om du har en öppen ticket med oss på publisher support vänligen maila eller kontakta oss så kikar vi på detta.

e: [email protected]
t: +46 (0) 8 465 014 30
TradeDoubler är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2015-04-14, 18:54 #200
Monkboll Monkboll är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 157
Monkboll Monkboll är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 157
Strul hos td idag?
Inte reggats sales sedan lunch nån gång...?
Någon som vet mer?
Har de någon driftinformationssida?
Mvh Magnus
Monkboll är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 3 (0 medlemmar och 3 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:00.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017