Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Snygga tjejer på datingsiter?!

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-01-26, 14:03 #1
dampi dampi är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2011
Inlägg: 63
dampi dampi är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2011
Inlägg: 63
Standard Snygga tjejer på datingsiter?!

Jag hittade det här Youtube-klippet och undrar om det är någon som faktiskt har träffat en så snygg tjej på en datingsite!??

http://www.youtube.com/watch?v=RUROhNrGADw

Jag har inte använt datingsiter men funderar på om jag skulle testa och försöka hitta en tjej...om datingsiterna håller sån här kvalitet så känns det definitivt som att man letar på fel ställen på nätet.

Självklart lär det ju gå 100 fula tjejer på 1 snygg tjej eller är det någon annan som kan ge lite input?

Den siten som hon nämner http://jagodu.com har jag aldrig hört talas om..det enda jag känner till är typ match men kostar förjävla massa pengar...jagodu verkar gratis..nån som provat?!
dampi är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-01-26, 14:11 #2
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
En "superseriös sida" och en tjej som behöver anstränga sig för att bokstavera namnet Lite kul var det allt

Naturligtvis har man lättare att träffa en partner "utan hjälp" om man ser bra ut, är framgångsrik, känd, rik, social, karismatisk, intelligent eller har några andra egenskaper som många uppskattar. Därmed inte sagt att alla medlemmar på Match.com saknar sådana egenskaper.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments

Senast redigerad av tartareandesire den 2012-01-26 klockan 14:14
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-01-26, 14:21 #3
Captain Thailands avatar
Captain Thailand Captain Thailand är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 4 346
Captain Thailand Captain Thailand är inte uppkopplad
Supermoderator
Captain Thailands avatar
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 4 346
Hej,

Känns som halvtafflig (läs: uppenbar) marknadsföring via Youtube. Läser man taggarna till videon blir det ännu mer uppenbart. Därmed inte sagt att nämnda dejtingsajt skulle vara dålig för det. Det har jag ingen som helst aning om.
__________________
-
Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains
• Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20.
Captain Thailand är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-01-26, 14:32 #4
Björn Björn är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: May 2004
Inlägg: 1 224
Björn Björn är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: May 2004
Inlägg: 1 224
Klart det finns både "snygga" killar och tjejer på datingsiter. "problemet" är knappast att hitta personer man finner attraktiva, även om det är 1 av 100 du känner är det, så finns det så många användare, i alla fall på vissa siter, att det är högvis med intressanta personer.

Problemet är snarare för killar att bli hörd och besvarad, när många tjejer får stora mängder mail etc. Och stora mängder av dem är mer eller mindre oseriösa. Lite i linje med hur det är ute faktiskt... Och då tar vi bara med chansen till en första date, sedan finns det ett antal ytterligare problem med datingsiter, som jag inte tar upp här, som minskar chansen att det blir något på sikt.

Men, ja, de "snygga" tjejer du ser på siterna, hittar säkert i lika hög utsträckning som alla andra en partner (och den killen kan vara du! . Min gissning (kvalificerad), är dock att chansen att få en date och en relation med någon du tycker är mycket attraktiv, på flera plan, är större irl än via en datingsite.

Kan för övrigt bara hålla med ovanstående med. Denna film var ju ett relativt platt försök till marknadsföring...

Citat:
Ursprungligen postat av dampi Visa inlägg
Jag hittade det här Youtube-klippet och undrar om det är någon som faktiskt har träffat en så snygg tjej på en datingsite!??

http://www.youtube.com/watch?v=RUROhNrGADw

Jag har inte använt datingsiter men funderar på om jag skulle testa och försöka hitta en tjej...om datingsiterna håller sån här kvalitet så känns det definitivt som att man letar på fel ställen på nätet.

Självklart lär det ju gå 100 fula tjejer på 1 snygg tjej eller är det någon annan som kan ge lite input?

Den siten som hon nämner http://jagodu.com har jag aldrig hört talas om..det enda jag känner till är typ match men kostar förjävla massa pengar...jagodu verkar gratis..nån som provat?!

Senast redigerad av Björn den 2012-01-26 klockan 14:34
Björn är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-01-26, 14:55 #5
dampi dampi är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2011
Inlägg: 63
dampi dampi är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2011
Inlägg: 63
tack för svar!

Har nån av er testat någon site där ni har hittat lite trevliga tjejer (snygga, roliga, trevlig, ordentliga)?

Sen gör det mig inget om dom marknadsför på det här viset sålänge det finns ett bra utbud av tjejer och att det inte kostar mig förjävligt mycket pengar som dom flesta siterna verkar kosta.
dampi är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-01-26, 15:21 #6
Helix Helix är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 2 829
Helix Helix är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 2 829
Citat:
Ursprungligen postat av dampi Visa inlägg
Sen gör det mig inget om dom marknadsför på det här viset sålänge det finns ett bra utbud av tjejer och att det inte kostar mig förjävligt mycket pengar som dom flesta siterna verkar kosta.

Du är riktig förespråkare för tjänsten verkar det som

Enligt dig finns ni i "i Stockholmsområdet Lilla Essingen i fina lokaler precis intill vattnet":
http://www.wn.se/t1048780.html

Tänk att företaget bakom sidan du gärna frågar om också finns i Stockholmsområdet Lilla Essingen i fina lokaler precis intill vattnet, enligt deras företagsregistrering.

Även de arbetar med Django, php java, mySql, Ruby och Python ... som ni enligt annonsen.

Sammanträffande?

Nja, om inte kan du ju hälsa på de på lunchen

Senast redigerad av Helix den 2012-01-26 klockan 15:34
Helix är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-01-26, 15:51 #7
dampi dampi är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2011
Inlägg: 63
dampi dampi är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2011
Inlägg: 63
Citat:
Ursprungligen postat av Helix Visa inlägg
Du är riktig förespråkare för tjänsten verkar det som

Enligt dig finns ni i "i Stockholmsområdet Lilla Essingen i fina lokaler precis intill vattnet":
http://www.wn.se/t1048780.html

Tänk att företaget bakom sidan du gärna frågar om också finns i Stockholmsområdet Lilla Essingen i fina lokaler precis intill vattnet, enligt deras företagsregistrering.

Även de arbetar med Django, php java, mySql, Ruby och Python ... som ni enligt annonsen.

Sammanträffande?

Nja, om inte kan du ju hälsa på de på lunchen
Du verkar ju ha bra koll på dom....då kan du ge oss lite input kring om det är en bra tjänst eller inte?
dampi är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-01-26, 15:54 #8
Helix Helix är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 2 829
Helix Helix är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 2 829
Citat:
Ursprungligen postat av dampi Visa inlägg
Du verkar ju ha bra koll på dom....då kan du ge oss lite input kring om det är en bra tjänst eller inte?
Har inget behov av tjänsten, men roligt att kolla vem som ligger bakom. Det är enkelt och kolla på några sidor.

Men varför frågar du, bara att testa om det är gratis och/eller ta en lunch med företaget bakom om de är era grannar av ett rent sammanträffande eller?
Helix är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-01-26, 19:01 #9
Ara Ara är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Mar 2005
Inlägg: 1 956
Ara Ara är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Mar 2005
Inlägg: 1 956
Citat:
Ursprungligen postat av helix Visa inlägg
du är riktig förespråkare för tjänsten verkar det som

enligt dig finns ni i "i stockholmsområdet lilla essingen i fina lokaler precis intill vattnet":
http://www.wn.se/t1048780.html

tänk att företaget bakom sidan du gärna frågar om också finns i stockholmsområdet lilla essingen i fina lokaler precis intill vattnet, enligt deras företagsregistrering.

Även de arbetar med django, php java, mysql, ruby och python ... Som ni enligt annonsen.

sammanträffande?

nja, om inte kan du ju hälsa på de på lunchen

busted :-)
Ara är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-01-26, 20:03 #10
Björn Björn är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: May 2004
Inlägg: 1 224
Björn Björn är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: May 2004
Inlägg: 1 224
Citat:
Ursprungligen postat av Ara Visa inlägg
busted :-)
Guldstjärna på den...
Och
Note to self: "Svara inte "seriöst" utan att först reflektera över huruvida det är en spampost "
Björn är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:47.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017