Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Medelålder / Gå samman i Uppsalatrakten

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2003-10-06, 21:24 #1
luyang luyang är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Oct 2003
Inlägg: 1
luyang luyang är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Oct 2003
Inlägg: 1
Vad är medelåldern på webmasternetwork.se. Vad är medelåldern hos webbmastrar över lag i Sverige? Har ni utbildning i programmering, design etc?

Är det några här som bor i Uppsalatrakten/Stockholmstrakten som har bra designkunskaper (Flash/Photoshop/etc) som skulle vilja gå samman med mig och driva företag för webbutveckling/design med mera för målgruppen småföretag eller eventuellt satsa hårt på några få större företag?

/Janne
luyang är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2003-10-07, 15:22 #2
melin melin är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Jul 2003
Inlägg: 1 396
melin melin är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Jul 2003
Inlägg: 1 396
va?

medelåldern på WN? vad spelar det för roll?

jag har ett design företag och medelåldern i mitt företag är ganska exakt 24 år (en anställd - jag)

Men ska jag hyra in någon bryr jag mig inte om direkt vilken ålder dom har - bara dom har kompetensen jag söker..

Självklart har man utbildning i det man sysslar med - men har jag papper på det? nej inte allt..
Jag har själv sysslat med webutveckling sedan 95 och har utbildat mig själv. Det finns tyvärr inte så många bra kurser att gå här i sverige.. Visst finns det en massa grundkurser etc men då kan man lika gärna låna HTML for dummies (eller liknande) på det lokala biblioteket och läsa den från pärm till pärm.

Nu finns det ju dock en del skolor som erbjuder högkvalitativ utbildning inom media området men en del av dem tar ut enorma summor i avgift..
Sen att det är svårt att komma in på dom behöver jag inte nämna va?


Men visst - frågan är intressant.. Vad är medelåldern egentligen... Jag är 24.. ni andra?
melin är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:53.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017