Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Feedback på träningssida

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2014-05-22, 18:32 #1
Stefan Johanssons avatar
Stefan Johansson Stefan Johansson är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2010
Inlägg: 162
Stefan Johansson Stefan Johansson är inte uppkopplad
Medlem
Stefan Johanssons avatar
 
Reg.datum: Aug 2010
Inlägg: 162
Standard Feedback på träningssida

Hej!

Jag är inte så jätteaktiv här på forumet, jag läser mest, men jag hoppas att jag kanske kan få lite feedback eller någon tanke ändå..

Jag har setat och knåpat lite med en träningssida, trots att marknaden känns ganska mättad vad gäller sådana. Men jag har testat rätt många och inte riktigt fastnat för någon, så mestadels har jag gjort den för min egen skull. Ville gärna ha en sida där man får lite rolig feedback på det man gör, och inte bara matar in sina pass och sedan är det bra så.

Det som är grejen med denna sida är att man samlar experience och levlar, sedan har man attribut som också ökar beroende på vilken typ av övningar man kör - alltså str, con & dex, om det finns någon mer gammal D&D-geek här som känner igen sig litet.

I nuläget är sidan ganska "ruffig" och ofärdig, jag har mest försökt få in funktionalitet så att den går att använda. Så jag är medveten om att det saknas mycket, t.ex. finns inget notifieringssystem, förklarande texter lyser för det mesta med sin frånvaro och jag har inte lagt in så många övningar. Sedan fattas hela "achievement"-delen med mer info kring attributen (str, con & dex), den är på gång dock! Level-algoritmen är för övrigt ganska "grå", så jag skall kika mer på den framöver också. Men jag skulle gärna vilja ha lite feedback på själva konceptet, och funktionaliteten vad gäller t.ex. träningspass. Sedan är design inte riktigt min starka sida, så tankar kring det vore nog också nyttigt.

Men, till sidan. URL:en är expHunt [dot] com, direktlänk finns här: http://goo.gl/GNJYgS
Inloggningsuppgifter till demo-konto:
Användarnamn (e-post, byt ut [at] och [dot]): demo [at] exphunt [dot] com
Lösenord: demodemo

Tack på förhand!

Mvh,
Stefan
Stefan Johansson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:52.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017