Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Annonsplats för webbhotell.

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-01-11, 19:01 #1
Zykick Zykick är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2010
Inlägg: 174
Zykick Zykick är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2010
Inlägg: 174
Standard Annonsplats för webbhotell.

Hejsan.
Jag driver ett webbhotell med en kompanjon och några andra. Vi har ett antal kunder nu men skulle vilja ha ännu mer! (För dem som inte har förstått ger vi ut webbhotell till andra) Eftersom vi är ganska ny startade behöver vi några annonsplatser lite här och där, det vore bra om det inte är allt för hög summa. 200-800 kr för 1 vecka. Det vi kräver är att ni har dator intresserade personer, som är intresserade av hemsidor och datorer, som antagligen vill skapa hemsidor. Självklart inte för lite personer som besöker er sida iheller, då får vi inte så mycket kunder. Det är senare tänkt att göra denna site till ett företag.

Vi öppnar snart en ny version till vårt webbhotell som är mycket billigt. Och därför vill få mer folk att registrera sig.

Kontakta mig på [email protected]
Zykick är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-01-12, 18:42 #2
Jines avatar
Jine Jine är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Feb 2005
Inlägg: 1 032
Jine Jine är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Jines avatar
 
Reg.datum: Feb 2005
Inlägg: 1 032
Vad heter webbhotellet?
Jine är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-01-13, 03:04 #3
William William är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2010
Inlägg: 102
William William är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2010
Inlägg: 102
Vårt webbhotell heter http://ceeglo.se.
William är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-01-13, 10:20 #4
Timofey Timofey är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 2 041
Timofey Timofey är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 2 041
Du kan ju annonsera på WN, här till höger.
Timofey är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-01-13, 16:47 #5
Zykick Zykick är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2010
Inlägg: 174
Zykick Zykick är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2010
Inlägg: 174
Inte lönt att diskutera om själva siten, så glöm det. Nya versionen är bättre

Tråden handlar om annonsering.
Zykick är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-01-15, 01:27 #6
MusikMixen MusikMixen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Feb 2008
Inlägg: 1 527
MusikMixen MusikMixen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Feb 2008
Inlägg: 1 527
Klickar man på beställ så kommer det upp en inloggningsruta.

Med den ekonomin ni har så hade jag nog börjat lite lätt på facebook, först föröskt fixa en fansida som era vänner spammar till polarna, sedan annonserat med facebooks egen annons. Välj tjejer i åldern 12-16 år till att börja med, sedan erbjuder ni de en enkel installation av en blogg.

Lycka till med allt!
MusikMixen är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-01-15, 08:29 #7
Davves avatar
Davve Davve är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 3 267
Davve Davve är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Davves avatar
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 3 267
Citat:
Ursprungligen postat av Dansbandsdax.se Visa inlägg
Klickar man på beställ så kommer det upp en inloggningsruta.

Med den ekonomin ni har så hade jag nog börjat lite lätt på facebook, först föröskt fixa en fansida som era vänner spammar till polarna, sedan annonserat med facebooks egen annons. Välj tjejer i åldern 12-16 år till att börja med, sedan erbjuder ni de en enkel installation av en blogg.

Lycka till med allt!
Dessa tjejer kommer man inte kunna ingå avtal med, då får de ju inga pengar
Davve är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-01-15, 14:53 #8
Dakotas avatar
Dakota Dakota är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 1 298
Dakota Dakota är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Dakotas avatar
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 1 298
Citat:
Ursprungligen postat av William Visa inlägg
Först och främst, vad vet ni om vår ekonomi? Jag tycker faktiskt inte att ni ska skriva något, då ni inte har koll på vad vi gör?

Jag blir bara så extremt irriterad när jag ser inlägg från såna som Davve & Dansband. Om ni inte har något bra att skriva, då kan ni helt enkelt skita i det. Låt oss annonsera på andra sidor om vi vill, det kan ni rent ut sagt ta och skita i.

Och Davve, varför fan kallar du oss tjejer? Det klassas som en kränkning, eller det vet kanske inte du. Sen, vet du om vi tjänar pengar eller inte? Det verkar som att du inte har något bättre för dig att skriva? Men jag tycker rent ut sagt, att ditt inlägg var rent idiotiskt.

Vi annonserar dock var vi vill, vår ekonomi är tillräckligt bra för att vi ska kunna göra det. Så om vi vill annonsera på andra sidor, då gör vi det om vi vill. Det ska inte ni bry er om. Så snälla, tänk er för innan ni skriver nästa gång!
Men ta och lugna ner dig. Den som bör tänka sig för innan den skriver, är kanske Du. I ert första inlägg skrev ni ju klart och tydligt "Eftersom vi är ganska ny startade behöver vi några annonsplatser lite här och där, det vore bra om det inte är allt för hög summa. 200-800 kr för 1 vecka". Jag antar att Dansbandsdax syftade på denna summan.
Dessutom så skrev Dansbandsdax det där inlägget i syfte att hjälpa er.

Jag rekommenderar er dessutom att inte haka upp er på småsaker som t.ex inlägget som Davve skrev med troligen glimten i ögat, främst inte när ni tydligt går ut med vilket Webbhotell ni avser och vill verka seriösa. Och det är rätt svårt att bestämma vad folk ska bry sig och inte bry sig om på ett Diskussionsforum..

Hur som helst önskar jag er lycka till!
Dakota är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-01-15, 14:56 #9
Tobab
Guest
 
Inlägg: n/a
Tobab
Guest
 
Inlägg: n/a
Citat:
Ursprungligen postat av William Visa inlägg
Och Davve, varför fan kallar du oss tjejer?
Han syftade såklart på "sedan annonserat med facebooks egen annons. Välj tjejer i åldern 12-16 år till att börja med"

Att man inte kan ingå avtal med tjejer 12-16 år
  Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-01-15, 14:56 #10
oskarh oskarh är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Sep 2010
Inlägg: 435
oskarh oskarh är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Sep 2010
Inlägg: 435
Citat:
Ursprungligen postat av William Visa inlägg
Först och främst, vad vet ni om vår ekonomi? Jag tycker faktiskt inte att ni ska skriva något, då ni inte har koll på vad vi gör?

Jag blir bara så extremt irriterad när jag ser inlägg från såna som Davve & Dansband. Om ni inte har något bra att skriva, då kan ni helt enkelt skita i det. Låt oss annonsera på andra sidor om vi vill, det kan ni rent ut sagt ta och skita i.

Och Davve, varför fan kallar du oss tjejer? Det klassas som en kränkning, eller det vet kanske inte du. Sen, vet du om vi tjänar pengar eller inte? Det verkar som att du inte har något bättre för dig att skriva? Men jag tycker rent ut sagt, att ditt inlägg var rent idiotiskt.

Vi annonserar dock var vi vill, vår ekonomi är tillräckligt bra för att vi ska kunna göra det. Så om vi vill annonsera på andra sidor, då gör vi det om vi vill. Det ska inte ni bry er om. Så snälla, tänk er för innan ni skriver nästa gång!
Läs vad Davve skrev igen, han kallade er inte tjejer. Det han menade var att Dansbandsdaxs förslag inte skulle fungera, då man måste ha fyllt 18 för att ingå ett avtal och att göra reklam via målgruppen 14-16 år fungerar därför inte speciellt bra.

Och skall du vara representat för ett webbhotell på sveriges största sida för webmasters bör du ha en trevlig ton, annars kommer ingen beställa av er (som om dom skulle göra det ändå... )
oskarh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:56.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017