Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


.NET PROGRAMMERARE SÖKES

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-09-14, 08:54 #1
swe-art swe-art är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Sep 2005
Inlägg: 1
swe-art swe-art är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Sep 2005
Inlägg: 1
.NET PROGRAMMERARE SÖKES

Vi söker en programmerare för övertagandet av ett webbprojekt. Projektet går ut på att bygga en ny konstportal vid namnet SwedishArt.se Tillsättning av tjänsten sker omgående.

Kompetenskrav
Du har flera års erfarenhet av programmering och arbete med databaser. Du har mycket bra kunskaper i .NET och SQL. Databasen för portalen är gjord i MSSQL och är nästan helt färdig, även delar av koden för olika funktioner är klara och dessa är skrivna i ASP och C#. Därför bör du behärska MSSQL, ASP och C#. All gränssnitt till portalen tillhandahålles av en webbdesigner.

Vi vill att du tidigare har arbetat med olika projekt som du kan visa upp. Erfarenhet av att bygga webbportaler eller liknande är meriterande.

Portalen består av två del projekt och det är väldigt bråttom med att färdigställa del ett då vi har många kunder som väntar. Om allt går som planerat finns det möjlighet till framtida underhållnings jobb av portalen samt andra projekt.

Projektet är privatfinansierat. Bra lön.

Skicka in ditt CV samt ansökningsbrev till:
[email protected]

Länk till annonse: http://www.swedishart.se/projekt/

MVH
Alexander Antonov
Projektledare
swe-art är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:50.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017