Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Populärt ungdoms-community

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-01-17, 14:35 #41
MusikMixen MusikMixen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Feb 2008
Inlägg: 1 527
MusikMixen MusikMixen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Feb 2008
Inlägg: 1 527
Citat:
Ursprungligen postat av jkwebb Visa inlägg
Bud på 9.500 kr har inkommit.

Avslutar auktionen 25 Januari 20.00. En passande tid, de flesta har väl kommit hem från jobbet, ätit middag och hunnit umgås lite med familjen kan jag tänka mig.

Avslutningsvis. Man känner att man har gjort sig sig själv till åtlöje igenom det höga utgångspriset från början Nu har jag tack vare erfarna medlemmar i den här tråden tagit till mig tips till nästa eventuella försäljning.

Kul att buden trillar in nu när jag sänkte priset till "normal nivå". Och ja, ja det är riktigt bud killar
Grattis! Givetvis vill man ha så mycket pengar som helst, det förstår vem som helst. På Blocket hade det kanske fungerat, men här sitter mer kunnigare personer som vet vad priset verkligen kan vara värt.. Trovärdigheten stiger så i framtiden blir det kanske en affär Lycka till nu med försäljningen och sköt allt snyggt, alltid!
MusikMixen är inte uppkopplad  
Oläst 2012-01-17, 19:26 #42
jkwebb jkwebb är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2011
Inlägg: 96
jkwebb jkwebb är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2011
Inlägg: 96
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta men jag är fruktansvärt ledsen över att säga det här - men det blir ingen försäljning av sidan! Nu vill inte jag att jag ska få skit för detta av er för jag har rent mjöl i påsen.

Min vän vill inte sälja sidan för under 25.000 kr. Jag kan sälja den för 8.000-10.000 kr men min vän vill inte och jag försöker förklara för honom att det går inte att kränga sidan för 25.000 kr men han står på sig. Han tror värdet på sidan stiger bara man tittar på den.

Det är som att köpa en bil för 15.000 kr, ställa den på parkeringen och ställa av den och två veckor senare försöka sälja den för 50.000 kr.

Jag som driver den här försäljningen har som sagt rent mjöl i påsen och vet att sidan inte går iväg för 25.000 kr och inte heller 70.000 kr. Utan det var min vän som tyckte vi skulle sätta det startpriset och jag förklarade för honom (jag säger det igen) att det går inte att få iväg den för det priset. Till slut sänkte jag priset vilket ni märkte här i tråden och då började buden trilla in men min vän tar inte mot nuvarande bud.

Vad gör man? Jag är både ledsen och arg på min vän och vet inte hur jag ska göra.

Alltså - bud under 25.000 kr accepteras inte av min vän.

Däremot är jag öppen för att sälja min del av sidan för 4.000 kr. Den som köper min del får 50% av alla inkomster på sidan och äger 50% av sidan tillsammans med min vän.
jkwebb är inte uppkopplad  
Oläst 2012-01-17, 20:25 #43
Helix Helix är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 2 829
Helix Helix är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 2 829
Men bara sälj till din vän. Enligt hans värdering så får han för 4000 kr, det som han tror är värt 12.500 kr - en lysande affär för honom i så fall.
Helix är inte uppkopplad  
Oläst 2012-01-17, 20:25 #44
jkwebb jkwebb är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2011
Inlägg: 96
jkwebb jkwebb är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2011
Inlägg: 96
Citat:
Ursprungligen postat av Helix Visa inlägg
Men bara sälj till din vän. Enligt hans värdering så får han för 4000 kr, det som han tror är värt 12.500 kr - en lysande affär för honom i så fall.
Haha, absolut...!
jkwebb är inte uppkopplad  
Oläst 2012-01-17, 20:57 #45
jkwebb jkwebb är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2011
Inlägg: 96
jkwebb jkwebb är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2011
Inlägg: 96
Sidan är nu såld!
jkwebb är inte uppkopplad  
Oläst 2012-01-18, 09:06 #46
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Tråden låst på uppmaning.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad  
Stängt ämne


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:37.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017