Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Underbar affärsidé

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-03-22, 15:57 #31
HenSod HenSod är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: May 2005
Inlägg: 484
HenSod HenSod är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: May 2005
Inlägg: 484
Citat:
Ursprungligen postat av 1337pm
Citat:
Ursprungligen postat av HenSod
Citat:
Du vet inte om han kände sig mindre värd. Han kanske var van vid att bli avsnäst av boende eftersom han visste att han sålde en dålig produkt. Lägg inte skulden på mig bara för att du inte kan hålla fast vid din egen projicering av möjliga känslor som möjligen finns/funnits inom pojken som plingade på min dörr.


1+1 blir inte 2 här. Du tycker att affärsidén var fantastisk, men samtidigt säger du att produkten är värdelös. Hur får du ihop det?

Kan du och alla andra lägga av att hoppa på mitt beslut att dissa pojkstackarn som kom hem till mig? Har jäkligt svårt att argumentera för varför jag gjorde jag som jag gjorde, men om det är till någon hjälp för era stackars förvridna hjärnor som inte kan sluta att tänka på nytt trams att mata mig med, så ska jag köpa allt jävla påskris jag kommer över.

Jag tycker bara det är en jäkligt taskig attityd du har.
HenSod är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-03-22, 19:10 #32
1337pm 1337pm är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 1 047
1337pm 1337pm är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 1 047
Citat:
Ursprungligen postat av HenSod
Citat:
Originally posted by -1337pm@Mar 22 2007, 14:48
Citat:
Ursprungligen postat av HenSod
Citat:
Du vet inte om han kände sig mindre värd. Han kanske var van vid att bli avsnäst av boende eftersom han visste att han sålde en dålig produkt. Lägg inte skulden på mig bara för att du inte kan hålla fast vid din egen projicering av möjliga känslor som möjligen finns/funnits inom pojken som plingade på min dörr.


1+1 blir inte 2 här. Du tycker att affärsidén var fantastisk, men samtidigt säger du att produkten är värdelös. Hur får du ihop det?

Kan du och alla andra lägga av att hoppa på mitt beslut att dissa pojkstackarn som kom hem till mig? Har jäkligt svårt att argumentera för varför jag gjorde jag som jag gjorde, men om det är till någon hjälp för era stackars förvridna hjärnor som inte kan sluta att tänka på nytt trams att mata mig med, så ska jag köpa allt jävla påskris jag kommer över.


Jag tycker bara det är en jäkligt taskig attityd du har.
What ever
1337pm är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-03-22, 19:48 #33
Storens avatar
Storen Storen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 1 682
Storen Storen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
Storens avatar
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 1 682
Citat:
Ursprungligen postat av 1337pm
Citat:
Ursprungligen postat av HenSod
Citat:
Du vet inte om han kände sig mindre värd. Han kanske var van vid att bli avsnäst av boende eftersom han visste att han sålde en dålig produkt. Lägg inte skulden på mig bara för att du inte kan hålla fast vid din egen projicering av möjliga känslor som möjligen finns/funnits inom pojken som plingade på min dörr.


1+1 blir inte 2 här. Du tycker att affärsidén var fantastisk, men samtidigt säger du att produkten är värdelös. Hur får du ihop det?

...Har jäkligt svårt att argumentera för varför jag gjorde jag som jag gjorde, men om det är till någon hjälp för era stackars förvridna hjärnor som inte kan sluta att tänka på nytt trams att mata mig med, så ska jag köpa allt jävla påskris jag kommer över.

Ok, du delar vår hjärnkapacitet alltså Någon som kan tipsa killen om en potentiell A-kund?

Nej, nu lägger vi ner detta eftersom tråden egentligen handlar om underbara affärsidéer.


Fler exempel tack... Detta är alltid kul
Storen är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-03-23, 23:23 #34
Wojt Wojt är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Sep 2005
Inlägg: 1 524
Wojt Wojt är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Sep 2005
Inlägg: 1 524
Känner en sjuåring som sålt ris för 500 kr på en dag. Och påsken är inte här än. Han skulle köpa en Nintendo Wii.

Funderar på att skaffa ett par ungar som fältsäljare och klistra fjädrar i några dagar. Fin förtjänst.
Wojt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:46.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017