Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Funderar på att starta ett webbhotell/domän

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-12-21, 13:27 #31
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2009
Inlägg: 905
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2009
Inlägg: 905
Klein - tror dockinte att det är en regel. De flesta ÅF program är uppsatta där ÅF är den som äger kunden och att det inte tas ifrån en efter X tid.
johan1234 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-12-21, 14:35 #32
LoopiaAB LoopiaAB är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2009
Inlägg: 99
LoopiaAB LoopiaAB är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2009
Inlägg: 99
Citat:
Ursprungligen postat av gfors Visa inlägg
Håller med på bägge punkter. Upptäckte Loopia ÅF för inte länge sedan och tyckte det lät grymt bra och hade planer på att köra det med flera kunder, tills jag läste dessa två punkter.

Avtalet gör det helt omöjligt för mig att någonsin använda Loopia ÅF för någon kund.
Att få era synpunkter här på WN är väldigt värdefullt för oss och ger oss möjligheten att ta fram ett ÅF-avtal som alla är nöjda med.

Jag hoppas inte att du för alltid stängt dörren för vårt ÅF-program utan att du om och när vi släpper nya avtal finner dessa värda att kika på.
LoopiaAB är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-12-21, 20:46 #33
gfors gfors är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 346
gfors gfors är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 346
Citat:
Ursprungligen postat av LoopiaAB Visa inlägg
Att få era synpunkter här på WN är väldigt värdefullt för oss och ger oss möjligheten att ta fram ett ÅF-avtal som alla är nöjda med.

Jag hoppas inte att du för alltid stängt dörren för vårt ÅF-program utan att du om och när vi släpper nya avtal finner dessa värda att kika på.
Absolut är det möjligt i framtiden om ni ändrar avtalet, men i dagsläget är det som sagt helt omöjligt då jag ger bort mina egna kunder, och därmed missar hela poängen med att vara ÅF.

Jag är själv mest nöjd med Loopia av samtliga Svenska hosting/domän-leverantörer, med detta inte sagt att ni är perfekta, men bäst av en halvdan bunt enligt mig.

Därför önskar jag verkligen att det gick att använda ert ÅF program, och att ni verkligen tar åt er av detta och faktiskt ändrar på det. Jag hoppas att det är uppriktigt det du säger, och att vi kan se någon ändring i avtalet framöver.
gfors är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-12-21, 22:37 #34
forngrens avatar
forngren forngren är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 382
forngren forngren är inte uppkopplad
Flitig postare
forngrens avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 382
Citat:
Ursprungligen postat av LoopiaAB Visa inlägg
Att få era synpunkter här på WN är väldigt värdefullt för oss och ger oss möjligheten att ta fram ett ÅF-avtal som alla är nöjda med.

Jag hoppas inte att du för alltid stängt dörren för vårt ÅF-program utan att du om och när vi släpper nya avtal finner dessa värda att kika på.
Vi var väldigt nära att registrera oss som ÅF för Loopia ända fram till dess att vi läste avtalet. Vi vill kunna registrera domännamn i deras eget namn samt kunna administrera det via ett vettigt gränssnitt (dvs långt ifrån bineros). Gärna med mallar för google apps.

Jag kan tänka mig att ge bort kunderna till er, men låt mig för guds skull få bearbeta dem inom ert verksamhetsområde. Det leder ju till merförsäljning av domäner hos er.
forngren är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:59.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017