Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Officiella IQ Medier tråden

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-10-26, 09:50 #1
[email protected] pjo@iqmedier.se är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2009
Inlägg: 12
[email protected] pjo@iqmedier.se är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2009
Inlägg: 12
Standard Officiella IQ Medier tråden

Patrik Johansson heter jag och jobbar som Partner Manager på IQ Mediers affiliatenätverk. Jag tänkte presentera oss lite här på WN.se eftersom det här är som ni webmasters finns.

IQ Medier är Danmarks näst största affiliatenätverk som har fått en riktigt bra utveckling även i Sverige. Vi brukar lansera oss lite som det "personliga nätverket" där vi jobbar hårt med att alltid finnas till hands vid frågor och jobba tätt intill våra publishers.

Min uppgift som Partner Manager är ju att hålla en bra kontakt med er webmasterns och därför finns jag på ett direktnummer och kan även nås via email och MSN där jag har daglig kontakt med många. På MSN kan jag väldigt snabbt rekommendera nya kampanjer som passar just er och på sättet kan ni snabbast aktivera er och börja tjäna pengar genom vårt nätverk.

Vi jobbar främst med lead och CPC-kampanjer och har idag många olika kampanjer i olika kategorier samt många nya påväg in.

Några av fördelarna att jobba med oss:

-Vi betalar ut mot +45 dagar och det finns ingen gräns för vad man ska tjäna innan vi betalar ut.

-Vi jobbar mycket mot att ha ett enkelt och smidigt system vilket vi tycker att vi har lyckats väldigt bra med. Det går snabbt att se de senaste kampanjerna, de som i genomsnitt generar mest och även en bra statistik sida.

-Snabb support är en viktig del hos oss. Därför jobbar vi som jag tidigare nämnde mycket med personlig kontakt framförallt via telefon.

För er som inte redan upptäckt IQ Medier så får ni gärna skicka ett PM eller ett email med ett nummer så kan jag slå er en signal och prata lite mer om vårt affiliate.

Jag kommer även svara på frågor här i tråden.

Besök gärna www.iqmedier.se
pjo@iqmedier.se är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-10-26, 10:36 #2
A.Os avatar
A.O A.O är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 555
A.O A.O är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
A.Os avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 555
Är det endast annonser som riktar sig mot svenska besökare?
A.O är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-10-26, 10:57 #3
[email protected] pjo@iqmedier.se är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2009
Inlägg: 12
[email protected] pjo@iqmedier.se är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2009
Inlägg: 12
Hej! Det är endast annonser på svenska ja. Men vi erbjuder även annonser i Danmark och Norge.

www.iqmedier.dk och www.iqmedier.no är det som gäller om du vill använda dig av annonser på danska eller norska.
pjo@iqmedier.se är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-10-26, 13:58 #4
hnn hnn är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 2 587
hnn hnn är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 2 587
Egen reklam?
hnn är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-10-26, 18:08 #5
Dennis Holm Dennis Holm är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 1 557
Dennis Holm Dennis Holm är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 1 557
egenreklam i sin egna tråd angående sitt egna företag som svarar på någons fråga angående ens egna företag...

är fullt tillåtet på WN vad jag vet.. (admin får gärna ta bort mitt och föregående inlägg för att rensa i tråden.)
Dennis Holm är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-10-27, 12:40 #6
since73 since73 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 173
since73 since73 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 173
Skickade en ansökan några timmar efter denna tråden skapades, hur ofta godkänner ni/nekar ni ansökningar?

Jobba snabbare med nya affiliates
since73 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-10-27, 13:20 #7
[email protected] pjo@iqmedier.se är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2009
Inlägg: 12
[email protected] pjo@iqmedier.se är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2009
Inlägg: 12
Hej! Kul att du ansökte. Vi jobbar ju så att vi hör av oss till alla som ansökt och helst över telefon. Jag skickade ett email till dig igår men har inte fått något svar än.

Skicka gärna dina kontaktuppgifter till [email protected] så ska vi se till att godkänna din ansökan
pjo@iqmedier.se är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-10-27, 13:30 #8
Paginas Jakobsson Paginas Jakobsson är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2009
Inlägg: 144
Paginas Jakobsson Paginas Jakobsson är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2009
Inlägg: 144
Thumbs down Första intrycket bestående

[[email protected];20328096]Patrik Johansson heter jag och jobbar som Partner Manager på IQ Mediers affiliatenätverk. Jag tänkte presentera oss lite här på WN.se eftersom det här är som ni webmasters finns.

IQ-medier är ett relativt nytt nätverk och jag har varit med från början. Tyvär utmärker de sig på ett sätt - de strular med betalningarna. Inte någon gång sedan starten för några månader sedan har jag fått betalt i tid och utan att kontakta dem flera gånger. De är med andra ord en tvilling till Adfair även om de senare har bättrat sig betydligt det senaste kvartalet.

För mig är det bara en i raden av nya ångestnätverk som höjer stressfaktorn i onödan när man får ägna tid åt att jaga sina pengar. Att summorna är och har varit obetydliga för min totala budget är ovidkommande, det är mina pengar och dom vill jag ha utan tjafs på avtalad tid.
Paginas Jakobsson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-11-17, 08:48 #9
[email protected] pjo@iqmedier.se är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2009
Inlägg: 12
[email protected] pjo@iqmedier.se är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2009
Inlägg: 12
Standard Survey uppe!

Tänkte meddela att vi har fått upp en ny Survey där man kan vinna presentkort ifrån H&M och ICA värt 200 kronor.

Det är en leadkampanj som man får betalt för även om ingen tar del av något erbjudande i undersökningen, der räcker att man väljer JA eller NEJ på frågorna. Uppgifterna säljs heller inte vidare till tredje part vilket är positivt för er som jobbar med one2one email.

Surveyn kan även läggas ut på Facebook, Twitter och andra communities.

För er som redan är affiliate hos oss är det bara att logga in som vanligt så hittar ni den på startsidan, för er som ännu inte är affiliate hos oss är ni välkomna med ansökan.
pjo@iqmedier.se är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-11-17, 09:39 #10
teddyjohan teddyjohan är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2007
Inlägg: 365
teddyjohan teddyjohan är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2007
Inlägg: 365
Känns som att dom två sista inläggen har gått lite om varandra! Inget bemötande av kritiken fr IQM utan istället ett försök att få fler kunder med en post strax under en befintlig kund som är missnöjd? =)
teddyjohan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
affiliate, affiliateprogram, annonser, iqmedier, publishers


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:57.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017