Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Fajp.se

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-06-07, 11:17 #21
Freddiefredd Freddiefredd är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 271
Freddiefredd Freddiefredd är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 271
Citat:
Ursprungligen postat av FredrikNas
Jag vill varna lite för den här försäljningen, inte säkert att det finns något grundlag i detta.
Men att få såna här pm ansers jag gör hela försäljningen oseriös.
Citat:
Hejsan
jag har fått några köp-nu-priser av några. Men eftersom jag antar att du är väldigt intresserad av sidan så tänkte jag att du kunde ge mig ett direkt pris på vad du skulle kunna tänka dig att ge.
// Andreas


Att fiska efter max-bud-pris anser jag är väldigt oseriöst av en försäljare, när man lägger ut detta som en auktion. Speciellt att inte heller ange dessa priser.
Jag drar mig ur denna auktion, och drar således tillbaka mitt bud.
Jag hade intresse i att köpa denna sida för att jag har en av dom tidigare versionerna av denna sida, och gillar inte att det cirkulerar mer och mer kopior. Men därav så väljer jag nu istället att skriva om det till php.
- Fredrik Näs

Hm, jag ser inte direkt de oseriösa i de hela fredrik?
De kanske är just precis därför han ger dig en extra chans, för att han vet att du har en av de tidigare versionerna? Eller så är han inte riktigt nöjd med de köp-nu-pris som han fått in.. Eftersom att de inte är han själv som satt dessa köp-nu-priser?

I mina ögon så ser jag dig en som försöker förstöra för "Metal" för att du inte vill att andra skall ha kopier av koden, för att DU har det.. Med take på ditt förra inlägg:
Citat:
Ursprungligen postat av FredrikNas
Bud 3000kr.
Jag har inte läst på så mycket om sidan, men det ligger i mitt intresse att det inte går ut fler kopior av sidan
Freddiefredd är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-06-07, 12:27 #22
FredrikNass avatar
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 1 995
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
FredrikNass avatar
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 1 995
Som sagt så har jag en tidigare kopia av koden, version 2.0 om jag inte tar helt fel.
Jag var intresserad av att köpa upp den här koden för att motverka att det kommer ut fler kopior, så Fredifredd, förklara för mig hur jag klarar det om jag skulle "förstöra" för Metal? I det fall jag skulle lyckas med det du försöker påstå, så behåller han skriptet och säljer ännu fler kopior? vilket absolut inte lär ligga i mitt intresse eftersom jag har en sådan kopia.

Det jag opponerar mig mot är denna blinda auktion där man inte ens får veta vad man bjuder på för slags priser.

Och vadå en sista chans? han har enligt tidigare inlägg förlängt auktionen till den 12:e Juni om jag inte tar helt fel.

Jag ser det dock som oseriöst att säga någonting i stil med "jag har nu ett mycket högre bud, hur mycket kan du bjuda egentligen?"

Det hade varit en helt annan sak om det hade varit formulerat som:
"Jag har nu fått in ett bud på X kronor, och inväntar ditt eventuella bud."

Fredifredd skulle du f.ex köpa en bil på auktion om försäljaren sa: Okej, nu har jag ett mycket högre bud, ochdu får en chans till att bjuda, Hur mycket kan du bjuda?
FredrikNas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-06-07, 12:28 #23
kalasboll kalasboll är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2007
Inlägg: 914
kalasboll kalasboll är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2007
Inlägg: 914
Fast man bör ju säga vad för "köp-nu-bud" som de andra har lagt så att Fredrik inte riskerar att bjuda x-antal tusen mer än nödvändigt.
kalasboll är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-06-07, 12:30 #24
FredrikNass avatar
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 1 995
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
FredrikNass avatar
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 1 995
Tilägg: För att förklara djupare så vill jag inte sabotera denna försäljning, även om jag opponerar mig på hur det går till.

Lycka till med försäljning Metal.
FredrikNas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-06-07, 14:01 #25
Slumpen Slumpen är inte uppkopplad
Read Only
 
Reg.datum: Feb 2009
Inlägg: 49
Slumpen Slumpen är inte uppkopplad
Read Only
 
Reg.datum: Feb 2009
Inlägg: 49
Jag gav metal ett pris på 5500:- för att få köpa sidan direkt!

// Slumpen
Slumpen är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-06-07, 14:07 #26
Slumpen Slumpen är inte uppkopplad
Read Only
 
Reg.datum: Feb 2009
Inlägg: 49
Slumpen Slumpen är inte uppkopplad
Read Only
 
Reg.datum: Feb 2009
Inlägg: 49
Eftersom FredrikNas hade det senaste budet på 3000:- men valde att backa ur som jag läste i tråden,

Så lägger jag ett bud på 3000:-
Slumpen är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-06-07, 18:12 #27
Freddiefredd Freddiefredd är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 271
Freddiefredd Freddiefredd är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 271
Citat:
Originally posted by FredrikNas@Jun 7 2009, 12:27
Som sagt så har jag en tidigare kopia av koden, version 2.0 om jag inte tar helt fel.
Jag var intresserad av att köpa upp den här koden för att motverka att det kommer ut fler kopior, så Fredifredd, förklara för mig hur jag klarar det om jag skulle förstöra för Metal? I det fall jag skulle lyckas med det du försöker påstå, så behåller han skriptet och säljer ännu fler kopior? vilket absolut inte lär ligga i mitt intresse eftersom jag har en sådan kopia.
Det jag opponerar mig mot är denna blinda auktion där man inte ens får veta vad man bjuder på för slags priser.
Och vadå en sista chans? han har enligt tidigare inlägg förlängt auktionen till den 12:e Juni om jag inte tar helt fel.
Jag ser det dock som oseriöst att säga någonting i stil med jag har nu ett mycket högre bud, hur mycket kan du bjuda egentligen?
Det hade varit en helt annan sak om det hade varit formulerat som:
Jag har nu fått in ett bud på X kronor, och inväntar ditt eventuella bud.
Fredifredd skulle du f.ex köpa en bil på auktion om försäljaren sa: Okej, nu har jag ett mycket högre bud, ochdu får en chans till att bjuda, Hur mycket kan du bjuda?
Okej, joo de va nog lite dåligt formulerat.. Han skulle ha berättat hur högt budet var på.. De håller jag faktiskt med om.. jag ber om ursäkt..

haha nej de hade jag inte Du har rätt.
Freddiefredd är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-06-08, 07:38 #28
Innocast Innocast är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2004
Inlägg: 688
Innocast Innocast är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2004
Inlägg: 688
Angående annonserna, står inget datumintervall?

Utbetalningen från oktober förra året?

MoSMS verkar dött?

Om du har F-skatt och digitalkameran ingår så kan jag bjuda bjuda 3000 kronor + moms.
Innocast är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-06-08, 17:19 #29
Metal Metal är inte uppkopplad
Read Only
 
Reg.datum: Mar 2008
Inlägg: 68
Metal Metal är inte uppkopplad
Read Only
 
Reg.datum: Mar 2008
Inlägg: 68
Nej jag glömde ta med det när jag la upp bilderna Och när det gäller affiliator så använde vi inte dom så länge eftersom deras reklam inte ger så mycket..

Mosms gick la sådär eftersom vi gav vip ibland till medlemmarna och sedan kunde dom värva vänner för att få gratis vip m.m..

När det gäller F-skatt så har jag inte det tyvärr..
Metal är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-06-13, 01:12 #30
Metal Metal är inte uppkopplad
Read Only
 
Reg.datum: Mar 2008
Inlägg: 68
Metal Metal är inte uppkopplad
Read Only
 
Reg.datum: Mar 2008
Inlägg: 68
Ingen som är intresserad av Fajp.se? Vårat konto hos strongbox stängs ner den 25:e juni så är det ingen som är intresserad innan den 25:e så stänger vi ner sidan För gott.

Så om det finns någon intresserad person här på Wn som är intresserad så släng iväg ett PM med ditt Bud/skambud. Kan även tänka mig att byta sidan mot någon annan sida.. Är mest intresserad av att byta mot en reward sida i sådana fall!
Metal är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:50.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017