Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


3DTV.se

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-11-30, 22:45 #51
offsee offsee är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 99
offsee offsee är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 99
Kanske man kan hoppas att även 3d-laptop (.se) kan bli värd något :-)
Kommer en hel del modeller framöver nu.
offsee är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2015-12-16, 20:30 #52
Tim Tim är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2007
Inlägg: 111
Tim Tim är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2007
Inlägg: 111
Citat:
Ursprungligen postat av jeeboy Visa inlägg
Intresset har fortsatt vara stort men jag har ännu inte sålt den, buden är alldeles för låga, har nu fått bud på 40kkr men jag väljer att behålla den ytterligare ett par år, 3DTV är stort, varenda SF biograf i landet har nu minst 1 salong som visar 3D, personligen tror jag att 3DTV blir årets juklapp nästa år eller 2012, redan i år snackas det om att det kan bli årets julklapp men det tror inte jag. 3DTV är fortfarande i startstadie, nu har Xbox360 släppt sin 3D kamera "Kinect" detta har blivit en succe, PS3 har släppt sin 3D mjukvara snart kommer spelen och det finns inget som tyder på att 3DTV floppar. Om några år finns 3DTV i varje hem. Domänen är självklart till salu för de pris jag anser är värt att sälja för. Idagsläget är det inte ens värt att lämna bud om man inte förstår framtiden för detta och har runt 150kkr att punga ut. Denna tråd kan stängas budgivningen här gäller inte längre. Admin var vänlig att ta bort denna tråd. All kontakt skall ske via hemsidan www.3dtv.se

Otrolig bump men ändå roligt.
Efter allt snack om hur mycket domänen var värd och alla bud som gavs valde någon att inte förnya domänen varpå den snappades för inte så länge sedan.

Ibland är det dumt att inte sälja i tid precis som det kan vara att sälja för tidigt.
Tim är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2015-12-16, 21:40 #53
laststorys avatar
laststory laststory är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jul 2014
Inlägg: 685
laststory laststory är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
laststorys avatar
 
Reg.datum: Jul 2014
Inlägg: 685
Citat:
Ursprungligen postat av Tim Visa inlägg
Otrolig bump men ändå roligt.
Efter allt snack om hur mycket domänen var värd och alla bud som gavs valde någon att inte förnya domänen varpå den snappades för inte så länge sedan.

Ibland är det dumt att inte sälja i tid precis som det kan vara att sälja för tidigt.
Sen kan det ju varit ett vanligt bondfångarknep som är tämligen vanligt hos många domänhandlare.

Men givetvis har du en poäng i det du säger som många borde fundera på.
laststory är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:26.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017