Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Varför låses Binerotrådarna men inga andra?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-11-30, 13:13 #51
Danieloss avatar
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 3 102
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Danieloss avatar
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 3 102
Citat:
Ursprungligen postat av JensS Visa inlägg
Men om nu Loopia tagit detta hårt så borde ni väl i rättvisans namn låsa deras trådar också?
Av erfarenhet vet jag att man inte kommer att göra detta utan man kommer fortsätta att rättfärdigförklara sitt agerande oavsett om man har rätt eller fel in i döden. Och att det blir orkan är ju självförvållat eftersom man säger att man trots allt har gjort rätt som låste Binerotråden och som inte låser andra trådar.

Och när det gäller gnäll, hellre mycket gnäll än alla som pratar ren strunt och spyr dynga både här och där i otid, och tillråga på allt tillåts man göra det fullständigt anonym. "Rätt" gnäll kan både vara givande och uppbyggande som jag tycker det är i detta fallet.

Senast redigerad av Danielos den 2010-11-30 klockan 13:20
Danielos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-11-30, 15:27 #52
Lyx Lyx är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 256
Lyx Lyx är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 256
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Det är självfallet så att det är fler som skriver i en tråd som rör ett stort webbhotell jämfört med ett mindre och därmed större chans att det finns anledning till låsning. Av samma anledning blir det också fler trådar rörande dessa webbhotell och fler låsta trådar. Det är således inte särskilt konstigt att du och en del andra upplever det på det viset men jag är tämligen övertygad om att det inte är så. Nu rör det också något som ligger nära i tiden och då minns man även detta betydligt starkare än det som ligger längre tillbaka (samtidigt som alla inte var aktiva medlemmar då).
Den tråden jag syftade på senast var tråden om bineros super-krash för några veckor sedan. Den tråden låstes på begäran av binero trots att deras bekymmer med nertiden var långt från över för många. Tex var mina databaser nere ytterligare fler timmar och detta hade jag gärna diskuterat vidare i den tråden.

Bra taktik av binero förövrigt. Stoppa kritikstormen genom att lova att problemet är ur världen och få trådarna låsta.
Lyx är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-11-30, 15:59 #53
jonny jonny är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 6 941
jonny jonny är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 6 941
Citat:
Ursprungligen postat av Westman Visa inlägg
Jonny, öm tå? Och på vilket sätt utgjorde trådarna om Binero ett problem förutom det för mig rätt tunna supportargumentet? (tunt då det uppenbart tillåts i andra fall)

Det är just här som "konspirationsteoretikerna" hittar sin näring. Själv tycker jag att det är intressant ur en rättvisesynvinkel och anser mig vara tämligen neutral men min nyfikenhet gör att jag dras till elden.
Jag har inte låst binerotrådarna och jag känner inte till att Binero skulle ha mailat och bett att få dem låsta heller.

Jag förstår mest inte varför det är ett sådant problem.
jonny är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-11-30, 16:00 #54
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av Lyx Visa inlägg
Den tråden jag syftade på senast var tråden om bineros super-krash för några veckor sedan. Den tråden låstes på begäran av binero trots att deras bekymmer med nertiden var långt från över för många. Tex var mina databaser nere ytterligare fler timmar och detta hade jag gärna diskuterat vidare i den tråden.

Bra taktik av binero förövrigt. Stoppa kritikstormen genom att lova att problemet är ur världen och få trådarna låsta.
Personligen tycker jag inte den tråden borde ha stängts lika lite som jag tycker Loopia-trådarna bör stängas så jag låter någon annan besvara det
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-11-30, 16:35 #55
Alexs avatar
Alex Alex är inte uppkopplad
Administratör
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 1 621
Alex Alex är inte uppkopplad
Administratör
Alexs avatar
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 1 621
Jag har stått för en låsning av en Binerotråd, och den var jag väl lite snabb på gröten med.

Alla kan rapportera en tråd. Görs det på rätt sätt, och med bra argument tar vi givetvis ställning till rapporten. Den gången var det att WN inte var rätt supportkanal för Binero.
Vilket är en rätt bra anledning då allt sker öppet på ett öppet forum.

Att stänga trådar där enbart kritik är framförd har inte skett. Gör en sökning så får ni som tvekar se. Det finns minst lika många öppna "Binero nere"-trådar som "Loopia nere"-trådar.

Sedan kan man, som jag har påpekat så många gånger, skapa en ny tråd om det fortfarande är något som är oklart.

Loopia: Om ni går igenom listan du skickade mig så finns det en tråd som helt klart förtjänat låsning (och som är låst).
__________________
@Zn4rK - Börja blogga - Paintball i Göteborg
Det jag skriver är mina personliga åsikter och återspeglar inte vad WN eller andra företag jag representerar tycker.
Alex är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:19.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017