Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


DLL-files.com söker marknadsansvarig (anställning på heltid)

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-09-27, 18:11 #1
Filips avatar
Filip Filip är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 935
Filip Filip är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Filips avatar
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 935
Thumbs up DLL-files.com söker marknadsansvarig (anställning på heltid)

Hej alla glada WN:are!

Ni som är gamla rävar här på WN känner säkert till att jag driver DLL-files.com - en sajt som jag fått mycket hjälp med här på WN genom åren.
Jag söker nu tillökning med någon som vill vara med att få bolaget att växa. Är du rätt person eller kanske känner någon som är rätt person? Tipsa gärna vidare!

Här är annonsen:


Mitt på Stortorget i Malmö sitter det lilla företaget Tilf AB som driver sajten DLL-files.com som har 4 miljoner besökare varje månad. Vi söker nu rätt person som ska vara marknadsansvarig för DLL-files.com. Omsättningen på bolaget är blygsam baserat på den trafik vi har i dagsläget. Din huvuduppgift blir att öka försäljningen till nivåer som är representativa för branschen.​
DLL-files.com består idag av 2 utvecklare, 1 kundtjänst/teknisk research och VD. Sajten har varit igång i flera år och det senaste året har vi genomgått en större förändring gällande strategi och affärsmodell som nu fortsätter med att vi förstärker teamet med en marknadsansvarig. Alla i teamet är placerade på vårt kontor på stortorget i Malmö.
Vi söker dig med relevant högskole- eller universitetsutbildning inom marknadsföring eller annat område. Tidigare erfarenhet av marknadsföring på internet (så som affiliate och SEM) och konverteringsoptimering är ett krav. Du gillar utmaningar och trivs att jobba i en entrepreöriell miljö där det är ständig utveckling. Det är viktigt att du är självgående samtidigt som du trivs att jobba i ett team. Goda språkkunskaper i engelska är ett krav och behärskar du ytterligare språk är det meriterande.
Som marknadsansvarig är ditt uppdrag att ha ansvaret över all marknadskommunikation kopplat till DLL-files.com. Ditt ansvar är att:
- Hitta affiliates och hjälpa dem att sälja vår produkt
- Vara drivande i förändringar på sajten för att öka konverteringen
- E-mail marknadsföring till befintliga kunder
- Ansvarig för att öka försäljningen
- Budgetansvar

Skicka din ansökan till filip snabela tilf.se. Har du frågor är du välkommen att kontakta Filip Larsson, VD TIlf AB, tel: 040- 617 00 16, filip snabela tilf.se. Din ansökan vill vi ha så fort som möjligt.
Filip är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-10-25, 12:05 #2
Filips avatar
Filip Filip är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 935
Filip Filip är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Filips avatar
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 935
Tjänsten är nu tillsatt.
Filip är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:10.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017