Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Samarbeten/delägare som driver trafik

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-11-16, 14:39 #1
uniQ uniQ är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 1
uniQ uniQ är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 1
Earth Samarbeten/delägare som driver trafik

Hej, blir mitt första inlägg på forumet här. Hoppas att det hamnar på rätt del.

I somras drog jag och min kompanjon igång en spelsite med ett globalt unikt koncept. Plattformen är klar och vi har börjat omsätta. Vi tog nyligen in en tredje part i bolaget som sköter programmeringen. Det vi nu söker är samarbeten som vill hjälpa oss driva trafik.
Vi har tidigare varit i kontakt med stora bolag inom Kinnevikkoncernen men har inte kommit fram till ett avtal som passar båda parter.
Vi känner att vi inte behöver sälja av så pass stor del av bolaget som de kräver för att få snurr på det hela.

Intresset har varit stort för vår produkt men vi har helt enkelt inte kapitalet eller möjligheten att marknadsföra det i större skala.
Det vi alltså söker är någon som har möjlighet att driva trafik åt oss eller hjälpa oss med marknadsföringen på annan front.

Vid fall av intresse så berätta gärna kort om dig själv, vad du kan bidra med och lämna din mail så kontaktar jag dig så fort som möjligt.

Mvh, Stefan
uniQ är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-11-20, 01:06 #2
michael2005s avatar
michael2005 michael2005 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 69
michael2005 michael2005 är inte uppkopplad
Medlem
michael2005s avatar
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 69
Standard Vad är det för produkter?

Vi har jobbat med marknadsföring sedan vi startade 1996.
Vi har idag c:a 2 miljoner e-postprenumerationer i e-posttjänsten Mailbox.se samt c:a 90 000 unika besökare / vecka på våra sajter. Siffror på kia-index.

Michael Ländin
FL-Net AB
www.fl-net.se
[email protected]


Citat:
Ursprungligen postat av uniQ Visa inlägg
Hej, blir mitt första inlägg på forumet här. Hoppas att det hamnar på rätt del.

I somras drog jag och min kompanjon igång en spelsite med ett globalt unikt koncept. Plattformen är klar och vi har börjat omsätta. Vi tog nyligen in en tredje part i bolaget som sköter programmeringen. Det vi nu söker är samarbeten som vill hjälpa oss driva trafik.
Vi har tidigare varit i kontakt med stora bolag inom Kinnevikkoncernen men har inte kommit fram till ett avtal som passar båda parter.
Vi känner att vi inte behöver sälja av så pass stor del av bolaget som de kräver för att få snurr på det hela.

Intresset har varit stort för vår produkt men vi har helt enkelt inte kapitalet eller möjligheten att marknadsföra det i större skala.
Det vi alltså söker är någon som har möjlighet att driva trafik åt oss eller hjälpa oss med marknadsföringen på annan front.

Vid fall av intresse så berätta gärna kort om dig själv, vad du kan bidra med och lämna din mail så kontaktar jag dig så fort som möjligt.

Mvh, Stefan
michael2005 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:51.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017