Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Annonsera på tradedoubler

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2003-12-05, 02:18 #11
Martin Martin är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 162
Martin Martin är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 162
Citat:
ska man lita på tradedoublers egna information som återfinns på deras websidor så har de "fler än 20 000 partnersajter". hur många svenska det är vet man ju dock inte. och vad det innebär i ren trafik är ju svårt att säga.
Läste på sajten du länkade till... 20 000 partnersajter var som jag uppfattade bara vad Dell använde sej av. eller?

Vilka andra alternativ finns det att marknadsföra sej på? Vi har kollat på adwords men de kan ju inte leverara direkt stora mänger besökare. Men däremot har de hög kvalitet på de besökare som de förmedlar.

Har även kollat på FL-nets nyhetsbrev, men det verkar så osäkert och kortsiktigt.
Martin är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2003-12-05, 03:10 #12
Marcuss avatar
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 2 655
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
Marcuss avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 2 655
suck, där försvann mitt första svar när burken dog rakt av. nåja, gör ett nytt försök.

Citat:
Läste på sajten du länkade till... 20 000 partnersajter var som jag uppfattade bara vad Dell använde sej av. eller?
jo precis, på sidan jag hade tänkt länka till var det lite tydligare:
"Med fler än 20 000 partnersajter, administrerade genom TradeDoublerprogrammen, erbjuds partners aktuell grafik som följer företagets online-strategi, för att effektivt marknadsföra Dells produkter och erbjudanden."

Citat:
Vilka andra alternativ finns det att marknadsföra sej på? Vi har kollat på adwords men de kan ju inte leverara direkt stora mänger besökare. Men däremot har de hög kvalitet på de besökare som de förmedlar.
just iomed att adwords har bra kvalitet bör man nog gärna ta tillvara de möjliga besökarna därifrån. ett annat alternativ är ju sökmotoroptimering.

finns ju även en del olika banner-bytesprogram. men det är väl inte så effektivt/"proffsigt" som man kanske önskar sig. vet heller inte hur väl sånt slår ut. har samlat några olika svenska bannerbytesprogram här iaf om du skulle vara intresserad.

vet inte riktigt om Advertising.com är något som skulle passa dig.

finns ju en del tidigare trådar som behandlat dessa olika annonsnätverk så du kan ju prova söka lite om du inte redan gjort det.
__________________
[ Finanstips.se | Riktnummer.se | Väderlek.se | 3W.se | WWWW.se ]
. [ Marbella.se | ValutaGraf.se | Virusprogram.se | Malta Bolag.se | Växlingskontor.se ] .
Marcus är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2003-12-05, 20:51 #13
ZNs avatar
ZN ZN är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Apr 2003
Inlägg: 1 214
ZN ZN är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
ZNs avatar
 
Reg.datum: Apr 2003
Inlägg: 1 214
Citat:
Originally posted by marcuss@Dec 5 2003, 01:10
vet inte riktigt om Advertising.com är något som skulle passa dig.
Jag reggade mig där och tänkte prova deras Self serve marketing, och sen PPC programmet. Men upptäcker att dom tar 0,6 $ för varje klick! och minsta beställning är 250 st. det är ju nästan 5 spänn per klick, kan detta stämma?

Jag har förgäves letat efter fler alternativ till Adwords om man bara ska nå en svensk marknad, hittar ingen dock.
ZN är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:55.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017