Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Cloud Royale – Testpiloter sökes

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-02-28, 13:37 #31
Ekkes avatar
Ekke Ekke är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2010
Inlägg: 161
Ekke Ekke är inte uppkopplad
Medlem
Ekkes avatar
 
Reg.datum: Feb 2010
Inlägg: 161
Skickat in en intresseanmälan som testpilot, smart drag att locka med t-shirts
Ekke är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-04-09, 15:26 #32
Erik Stenman Erik Stenman är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2007
Inlägg: 2 154
Erik Stenman Erik Stenman är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2007
Inlägg: 2 154
När lanseras det? Jag kom aldrig med i betan men jag tittar nu mig omkring efter bra molnlösningar så skicka gärna en inbjudan.
Erik Stenman är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-04-09, 15:34 #33
jgabor jgabor är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2007
Inlägg: 358
jgabor jgabor är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2007
Inlägg: 358
Inom en snar framtid faktiskt. Vi gör sist handpåläggningen just nu och bör vara startklara väldigt snart, kanske redan nästa vecka.

Håll ett öga på vår Twitter, Facebook eller Google+ (vad du nu än föredrar!) där vi kommer annonsera det!
jgabor är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-06-24, 11:18 #34
jgabor jgabor är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2007
Inlägg: 358
jgabor jgabor är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2007
Inlägg: 358
En liten kort uppföljning på tråden… Vi lanserade Cloud Royale för lite mer än en vecka sedan och än så länge har responsen varit väldigt positiv.

Ta gärna en titt på den uppdaterade hemsidan och testa mer än gärna på tjänsten, vi bjuder på första månaden så man i lugn och ro kan utvärdera det hela.

Har ni några frågor, förslag eller synpunkter så är det bara att kontakta oss!
jgabor är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-07-24, 20:40 #35
j0han j0han är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 270
j0han j0han är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 270
Precis skaffat tjänsten. Ska jag klaga på någonting så är det att ni borde fixa slidern under "fördelar" (den som visar bilderna när man är inloggad) så att man kan bläddra i den och få bilderna större.

Annars har jag ingenting att klaga på än så länge. Stilren och skön design.

Thumbs up!
j0han är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-07-25, 11:59 #36
jgabor jgabor är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2007
Inlägg: 358
jgabor jgabor är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2007
Inlägg: 358
Citat:
Ursprungligen postat av j0han Visa inlägg
Precis skaffat tjänsten. Ska jag klaga på någonting så är det att ni borde fixa slidern under "fördelar" (den som visar bilderna när man är inloggad) så att man kan bläddra i den och få bilderna större.

Annars har jag ingenting att klaga på än så länge. Stilren och skön design.

Thumbs up!
Tack! Vad roligt att höra!

Vi ska ta en titt på slidern, den sidan fick sig ett ansiktslyft bara igår så det finns säkert saker vi kan förbättra. Tack för förslaget!

Och var inte rädd för att höra av dig till oss om det finns något du undrar över eller behöver hjälp med.
jgabor är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-07-26, 10:54 #37
WeaZear WeaZear är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 689
WeaZear WeaZear är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 689
Kanske lite förtidigt att ge ett korrekt uttalande om tjänsten men har iallafall testat en server hos er i en vecka nu. Tycker det fungerar bra, varken bu eller bä. Den lättnavigerade hemsidan får dock ett plus. Ska slänga in lite mer tyngre saker så får vi se sen om jag har något negativt att säga, tvivlar dock på det.
WeaZear är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-08-01, 07:35 #38
WeaZear WeaZear är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 689
WeaZear WeaZear är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 689
Har haft er tjänst i cirkus en vecka men fick idag en faktura från er, har kontakt supporten men har lite feedback gällande fakturan. Att fakturan är bättre specad hade varit trevligt. Nu står det bara "Virtual Machines" och sedan priset.
WeaZear är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-09-09, 16:35 #39
j0han j0han är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 270
j0han j0han är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 270
Efter att ha använt och börjat betala för tjänsten så kommer jag på tre saker.

1. Driftstatus/driftblogg? (Har inte kollat så noga efter det, ni kanske redan har det? Räknar inte twitter då jag inte använder det) Inte för att de har varit nå problem, men det känns alltid skönt att snabbt kunna ta reda på om felet ligger hos mig eller er om jag inte kommer åt nånting.

2. På något sätt kunna skicka akuta meddelanden till er. Min server gick ner igår efter en uppdaterng så jag inte kom åt den. Jag maila er och ni löste problemet galant idag. Nu var det inget som låg live på den så det spelade ingen större roll, men i framtiden kommer det göra det och då känns 24h av oåtkomlig server inte riktigt okej.

3. Ni kanske bör kolla igenom ert automatiska faktureringsystem. Jag får fakturor på 0kr, och fakturor med förfallodag samma dag som den går ut

Annars funkar allt kanon.

Tack för mig
j0han är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-09-09, 16:41 #40
jgabor jgabor är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2007
Inlägg: 358
jgabor jgabor är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2007
Inlägg: 358
Hejsan j0han,

Först och främst, tack så jättemycket för att du är kund hos oss och tar dig tid att lämna konstruktiv feedback!

Här kommer svar på dina punkter:

1. En driftstatus-sida är planerad och kommer inom en snar framtid. Den kommer givetvis ligga hos en tredjepart så att skulle vi på något vis försvinna från jordens yta så kommer den trots det kunna nås! Det kommer även finnas möjlighet att prenumerera på sidan med RSS och e-post.

2. I vanliga fall så räcker det att mejla vår vanliga support så svarar vi oftast direkt. Igår (söndag) var det tyvärr lite sämre bemanning än normalt och därför tog det längre tid för dig att få svar. Men vårt mål är att inte behöva en separat kontaktkanal för akuta ärenden. Men upptäcker vi med tiden att behovet uppstår, så är vi givetvis öppna till att omvärdera den här punkten!

3. Vi arbetar just nu på en uppdatering av vårt fakturasystem för att göra det mindre förvirrande – du är inte ensam om att komma med den här synpunkten! Så det kommer bli bättre väldigt snart på den här fronten!

Återigen, tack så jättemycket för att du tagit dig tid med att komma med synpunkter! Det uppskattas enormt mycket av oss.
jgabor är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:52.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017