Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Befintligt onlinespel söker ASP-programmerare

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-10-05, 16:37 #1
Dejvs avatar
Dejv Dejv är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 77
Dejv Dejv är inte uppkopplad
Medlem
Dejvs avatar
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 77
Hej!
Jag söker en duktig person med känsla för att skriva optimerad ASP-kod (ej .Net). Du ska dessutom kunna databaser (MySQL) bra. JavaScript-, CSS- och HML-kunskaper är också någonting du har.

Sidan är ett onlinespel, som i dagsläget har en bit över 7 000 medlemmar. Eftersom det är ett stort webbspel krävs det att du kan programmera optimerad/snabb och välkommenterad/logisk ASP-kod, så andra personer kan förstå och fortsätta arbeta på din skrivna kod.

En ny version av spelet är i princip klar, men den nya versionen kommer att behöva ett databasbyte till en MySQL-databas, samt optimering av redan befintlig ”skräpkod”. Din uppgift är framförallt att göra ett databasbyte och skriva om redan befintlig kod till en bättre optimerad, samt utveckla ett par nya funktioner och putsa till redan befintliga funktioner till spelet. Kan du din sak är det egentligen inga svåra saker…

Vi kommer att komma överens om vad exakt du ska göra och bestämma en fast kostnad för det jobb du ska göra. Se framförallt jobbet som en riktigt bra referens och som en kul sak att göra snarare än ett jobb som ger stora pengar. Är jag nöjd med ditt jobb kommer förmodligen mer jobbmöjligheter att ges i framtiden. En student som vill tjäna lite extra snabba pengar är väl lämpad för jobbet.


Vid intresse skicka ett mail med tidigare referenser till [email protected]
Dejv är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:11.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017